Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 110
    Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik heb nog ergens een boek liggen uit de tijd van de koude oorlog.
    Copyright beschreef dat niemand het mocht vermenigvuldigen behalve Rusland

Maar wat de uitkomst ook is van de huidige onrust, het gaat ons ergens raken.
    Ik gok financieel...

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    En deze (in mijn ogen compleet verkeerde stelling) baseer je op wat? Een gedacht? Je "mening"?
    Ik baseer je het op zijn gedrag.
    Want hij komt zo in oorlogs taal over vind ik. Hij lijkt er ook een beetje op. En ik denk dat als er iets gebeurd het met Rusland te maken heeft. Ik vertrouw ze niet zo met dat grote leger en die gekke dansjes.

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Molonneke Bekijk Berichten
    Dan heb je er maar bitter weinig van begrepen, zowel van Hitler als van Poetin. Heb je overigens nog argumenten voor je overtuiging dat er toch oorlog komt?
    Als Rusland met de NAVO oirlig krijgt wint Rusland want ik denk dat Iran hun kant kiest China ook en nog wat landen uit het midden-oosten.

En voor hun economie is het volgens mij ook beter want hoe meer land ze hebben des te meer geld en werk er is. Lijkt mij

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Gevolgen:
    Minder afzet expoert naar Oekraine.
    Meer aardbevingen in Groningen als de Russen de gaskraan dichtdraaien.
    (meer petroleum en hout inslaan dus)

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ik vertrouw ze niet zo met dat grote leger en die gekke dansjes.
    Sig waardig.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ik zie het hele gedoe als een tactische zet van Poetin.

Had hij niets gedaan dan was hij wellicht z'n basis in de Zwarte zee kwijtgeraakt. Nu kan hij, na wat aandringen en voorwaarden stellen, de boel weer intrekken en is er de eerste twee decennia geen gezeur over die basis en de positie van de aldaar levende russen. Hij weet dat Oekraine niet veel anders kan dan onderhandelen en concessies doen aan Rusland.

Wel nog maar liefst 8 liter lampenolie ingeslagen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Ach, Europa buigt straks deemoedig het hoofd voor dat russische leger. De enige taal die Poetin begrijpt is die van een militaire strateeg. De enige vraag die wij ons moeten stellen is : 'Hoeveel soldaten , vliegtuigen en tanks kunnen wij tegenover dat leger plaatsen om te zorgen dat Rusland zich terugplooit. Het antwoord is ontnuchterend eenvoudig : GEEN. Dit betekent de facto dat Europa niets in de pap te brokken heeft. Onze defensie werd wegbezuinigd, we hebben geen manschappen, geen materieel en geen budget. Het enige wat Moskow moet doen om ons op de knieŽn te krijgen is de gas- en olieleveringen stopzetten en de export van graangewassen stilleggen. Zonder dat er ťťn kogel afgeschoten wordt verliest Europa. En onze Amerikaanse beschermer ? Handelt die in ons belang of in zijn eigen belang. De verhoudingen in de wereld worden stilaan duidelijk. Rusland en China steunen elkaar, de VS zal zich moeten terugplooien en Europa kan geen enkele druk aan. Een periode van nog eens ruim 60 jaar vreden, dat zit er volgens mij niet meer in. Tenzij we vrijwillig Russisch gaan leren.

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Ben ook benieuwd hoe de Russische maffia de Engelsen gaat steunen om hun 'gezamelijke belangen' te beschermen.
    UK 'will not curb trade with Russia' http://www.bbc.com/news/uk-politics-26426961

Bijlage 8669

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Beetje zijpad, want niet over oorlogsdreiging - wel over Oekraine, economie en de prominente Nederlandse rol in de kleptocratie.

Column van Ewald Engelen: "Janoekovitsj - dat zijn we zelf."

Ik heb slecht nieuws voor iedere Nederlander die via de spiegel van Slavisch primitivisme denkt te kunnen baden in het licht van eigen voortreffelijkheid. Nederland is namelijk zwaar medeplichtig aan de plebejische diefstal die oligarchen als Janoekovitsj sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie op grote schaal hebben kunnen plegen.
    http://www.groene.nl/artikel/smakeloos

Edit: dit gaat dus over de 3 miljard die Nederlandse zakelijke dienstverleners jaarlijks binnenharken met brievenbusmaatschappijen en Dutch sandwiches.

Mod: verplaatst.
    Laatst gewijzigd door netuyas; 04-03-14 om 20:06.
    Be a weed. A weed is a plant that has mastered every survival skill except for learning how to grow in rows. (Doug Larson)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Sorrie, hier "Ik heb slecht nieuws voor iedere Nederlander die via de spiegel van Slavisch primitivisme denkt te kunnen baden in het licht van eigen voortreffelijkheid" haakte ik af

K a n s

Mod: verplaatst
    Laatst gewijzigd door netuyas; 04-03-14 om 20:06.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Vergelijkbare onderwerpen

1. Schietpartij VS gevolgen voor preppers
    Door niki in forum Preppers in de Media
    Reacties: 107
    Laatste Bericht: 01-10-15, 20:10
  2. De gevolgen van straling
    Door f150 in forum Internationaal
    Reacties: 54
    Laatste Bericht: 18-02-15, 17:25
  3. Iran klaar voor oorlog?
    Door Cyberbeer in forum Midden-Oosten
    Reacties: 69