Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 59

Onderwerp: Preppers gezocht?!

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Mar 2014
    [MENTION=472]Lekker[/MENTION]

Voor school moeten wij een item van 3 minuten maken over het onderwerp Toekomst.
    Als ik het goed heb begrepen zijn preppers, mensen die zich voorbereiden op de toekomst.
    Na wat onderzoek kwamen wij erachter dat de Nederlandse preppers anders zijn dan die je bijvoorbeeld in het TV programma is Discovery Channel ziet.
    We zouden graag willen weten hoe preppers zich voorbereiden en hoe zij de toekomst zien.
    Omdat het om een programma gaat hebben wij helaas niet veel aan de informatie op deze site, omdat wij het niet in beeld kunnen brengen.
    Ik hoop zo genoeg informatie te hebben gegeven over wat wij precies willen doen. Als er nog iets ontbreekt hoor ik dit graag.

Mvg

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    3 minuten is nog niet voldoende om alleen die kast met eten te bespreken.
    En dan moet die jerrycan nog komen????

Ik zou zeggen laat die kast met eten weg, laat de jerrycan weg en laat wat koppen zien, dat haal je net in 3 minuten.....
    En begin zeker niet over preppen........

K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    ik kan wel iets anders in 3 minuten, maar of dat kunstzinnig is?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    @Allemaal

Mijn werk zit er op. Gezien uw scherpe reacties -waardoor ik mijzelf bijkans bezeken heb van het lachen- ben ik overbodig geworden bij het neersabelen van toekomstige pseudo intellectuelen die een onderwerp MOETEN zoeken voor school.

"Mijn spreekbeurt gaat over: Mijn konijn".

Vooral de "facepalm" van [MENTION=425]wodan[/MENTION] was briljant. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...

My work here is done...

JB

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten

een onderwerp MOETEN zoeken voor school.

Jammer dat je er zo over denkt, wij MOESTEN inderdaad een onderwerp zoeken voor school. Maar het onderwerp preppers is GEKOZEN, wij vonden dit namelijk een erg interessant onderwerp.

Met vriendelijke groet.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Nou in mijn tijd loste ik dat creatief op.
    Maak 2.50 minuten ruis en laat dat met een strak gezicht zien, in de laatste 10 seconden loopt er in koeie letters " de onbenaderbaarheid van de prepper" door het beeld.
    En vervolgens ga je de discussie aan en kom je met een dermate onderbouwd verhaal, met inspiratie deze site, dat je alle drie met een 9 de kamer verlaat.

En aangezien je met drie personen bent neem ik aan dat die 2.50 minuten ook nog wel zinniger kunt invullen, en je van die 9 een 10 kunt maken ?

K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 04-03-14 om 18:17.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door essieiets Bekijk Berichten
    Jammer dat je er zo over denkt, wij MOESTEN inderdaad een onderwerp zoeken voor school. Maar het onderwerp preppers is GEKOZEN, wij vonden dit namelijk een erg interessant onderwerp.

Met vriendelijke groet.
    Waarvan akte.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Drie minuten volmaken met een groepje?
    Waar is de tijd gebleven dat je solo complete proza kon voordragen.

Succes!

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Een idee: Film jezelf in de supermarkt, en bedenk: wat zullen we vanavond eten? Vraag jezelf af of het wel zo zeker is dat je morgen, of volgende week weer voor je dagelijkse boodschappen bij de supermarkt terecht kunt, en je hebt een 3 minuten item over preppen!

[MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION]: Veel bedrijven en instellingen hebben een spreekbeurt-documentatie map. Zou dat iets voor ons zijn?

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Mar 2014
    'Beste' Preppers,

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier aan mee wil werken, jammer!
    [MENTION=261]Kans[/MENTION] wij gaan voor een creatievere oplossing dan dat, toch bedankt voor het meedenken.
    Ik vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met mensen die oprecht interesse tonen in preppen.
    Geen wonder dat jullie community zo klein is, zodra er iemand meer over te weten wil komen worden er onaardige opmerkingen en plaatjes naar je hoofd gegooid.
    Gelukkig waren er een aantal van jullie die wel normaal hebben gereageerd en jullie zijn erg behulpzaam geweest, bedankt hiervoor.
    Ik snap dat jullie denken dat wij preppen niet serieus nemen, er zijn er namelijk veel die dat inderdaad niet doen. Dat vind ik jammer want ik vind preppen een goede zaak.
    We gaan verder met de informatie die we hebben en maken er alsnog een informatief programma van.
    Bedankt voor alle reacties, bespaar jezelf voortaan de moeite: geen reactie is beter dan een onaardige reactie.

Mvg.

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Gezocht reviewers] Voor preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Reviews
    Reacties: 109
    Laatste Bericht: 12-03-13, 11:48
  2. Belgisch Limburgse preppers gezocht
    Door HBVL in forum Preppers in de Media
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 11-11-12, 10:33
  3. Bloggers gezocht op Preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Perspectieven algemeen