Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 56

Onderwerp: Het bos in

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    In Duitsland mag je geen vuurtje stoken binnen de afstand van 100 meter van de bosrand: http://wild-campen.de/rechtslage-in-deutschland/
    Als je dit in een rustig stuk bos doet waar geen hond komt, zal er geen haan naar kraaien
    Wel verantwoord doen en na de tijd goed doven met water.
    I prefer dangerous freedom over peaceful slavery.
    Si vis pacem, para bellum

Survivor
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Maar in duitsland is het wel mooi. Zeker als je iets zuidelijk gaat, eigenlijk niet zo ver.
    Laatst nog een keer 6-7 uur gelopen. Nagenoeg geen mens tegen gekomen, maar ja, ik was ook off route

Naam:     IMGP2243 - kopie.jpg
Bekeken:  300
Groote:   203,3 KB
    Naam:     IMGP2250 - kopie.jpg
Bekeken:  297
Groote:   185,5 KB
    Naam:     IMGP2247 - kopie.jpg
Bekeken:  297
Groote:   204,0 KB
    Laatst gewijzigd door will; 09-03-14 om 08:08.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    Naam:     uploadfromtaptalk1394370838464.jpg
Bekeken:  319
Groote:   74,9 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370876732.jpg
Bekeken:  316
Groote:   119,3 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370912231.jpg
Bekeken:  307
Groote:   39,3 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370952311.jpg
Bekeken:  318
Groote:   97,4 KB

Dag met een van de spruiten weg.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Survivor
    Ingeschreven
    Feb 2014
    @iemand :heeft mij een PB gestuurd naar aanleiding van de foto's, ik heb het bericht geopend, daarna gesloten om gegevens op te zoeken.
    Bij het opnieuw openen zag ik geen bericht meer. Kan me de naam niet meer herinneren.
    Dus: nog maar een keer....

Will
    Laatst gewijzigd door will; 09-03-14 om 18:27.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolo Bekijk Berichten
    Naam:     uploadfromtaptalk1394370838464.jpg
Bekeken:  319
Groote:   74,9 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370876732.jpg
Bekeken:  316
Groote:   119,3 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370912231.jpg
Bekeken:  307
Groote:   39,3 KBNaam:     uploadfromtaptalk1394370952311.jpg
Bekeken:  318
Groote:   97,4 KB

Dag met een van de spruiten weg.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
    Waar is je 123hout baardje?
    Slechts een reiziger in de tijd
    Si vis pacem, para bellum

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Vandaag waren we op de Veluwe, op een stuk waar je relatief ver (900m) van het dichtstbijzijnde pad kon komen. Mijn vriendin bleef echter vanaf het begin al klagen over dat de heide waar we doorheen liepen vol met slangen zou zitten.. en toen we op een gegeven moment 2 wilde zwijnen tegenkwamen, die overigens gelijk wegvluchtten toen ze ons in de gaten kregen, was de pret helemaal voorbij en wilde ze niet meer het bos in. Terug de heide op was ook al niks met al die slangen dus zijn we maar op de meest optimale route terug naar de auto gegaan Had niet verwacht dat ze zo erg hier op zou reageren, en voorlopig ziet het er niet naar uit dat er veel ondernomen gaat worden, geloof dat ze niet meer van de paden af wil, en dat is nou net die ene plek in het bos waar ik niet wil zijn...

Vind ik eindelijk een plek waar rust is en haast niemand komt, is het voor de ander weer te extreem..

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    @iemand :heeft mij een PB gestuurd naar aanleiding van de foto's, ik heb het bericht geopend, daarna gesloten om gegevens op te zoeken.
    Bij het opnieuw openen zag ik geen bericht meer. Kan me de naam niet meer herinneren.
    Dus: nog maar een keer....

Will
    Linksboven, naast "nieuwe berichten" staat "priveberichten" als je daar op klikt, zou je je priveberichten moeten kunnen lezen.

Succes

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houthe Bekijk Berichten
    Vandaag waren we op de Veluwe, op een stuk waar je relatief ver (900m) van het dichtstbijzijnde pad kon komen. Mijn vriendin bleef echter vanaf het begin al klagen over dat de heide waar we doorheen liepen vol met slangen zou zitten.. en toen we op een gegeven moment 2 wilde zwijnen tegenkwamen, die overigens gelijk wegvluchtten toen ze ons in de gaten kregen, was de pret helemaal voorbij en wilde ze niet meer het bos in. Terug de heide op was ook al niks met al die slangen dus zijn we maar op de meest optimale route terug naar de auto gegaan Had niet verwacht dat ze zo erg hier op zou reageren, en voorlopig ziet het er niet naar uit dat er veel ondernomen gaat worden, geloof dat ze niet meer van de paden af wil, en dat is nou net die ene plek in het bos waar ik niet wil zijn...

Vind ik eindelijk een plek waar rust is en haast niemand komt, is het voor de ander weer te extreem..

Alle slangen in NL zijn ongevaarlijk he? Alleen de adder is giftig, maar die is banger voor ons, dan andersom. Of mss net zo bang als je vrouw, dus dat staat dan quitte!

ghostwhiper
    Guest
    Adder beet is niet prettig.
    Ben een keer gebeten op de heide bij kootwijk en gelukkig herkende ik het beestje direct als adder.
    Had hem niet gezien en stond er boven op.

In het ziekenhuis heb ik aan de monitor gehangen en infuus met vocht maar verder niets.
    Is niet zo giftig dat het direct dodelijk is maar het ligt er aan of je een heftige reactie krijgt ja of nee
    Was toen een jaar of 13 trouwens

Survivor
    Ingeschreven
    Feb 2014
    [MENTION=952]Dreutel[/MENTION] Opgelost, thanks!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten