Pagina 18 van de 18 EersteEerste ... 8161718
Resultaten 171 tot 180 van de 180
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enigma13 Bekijk Berichten
    De EU is wel degelijk een groot economisch machtsblok. Groter dan de USA, groter dan Rusland. Militair stellen we niet veel voor maar economisch zeker wel. Vandaar dat de USA er alles aan doet om de EU in haar invloedssfeer te houden. Met succes. Veel ontwikkelingen binnen de EU zijn in werkelijkheid in de USA uitgedacht.
    Net zoals de verhouding van de Euro die evolueert naar de koers van 1 euro = 1 dollar. Hierna krijgen we een vaste wisselkoers, daarna één economische ruimte en dan worden de Amerikaanse problemen naar Europa geëxporteerd en juist, dan zijn wij de lul.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Als ook blije Iraniërs "illegaal" selfies gaan maken met Obama , dan zegt dat genoeg waarom er geen wereldoorlog komt. Dit is de beste happy peace deal van 2015! Intussen wil PM Nethanyahu oorlog met de rest van het midden oosten en Kiev zoekt naar andere manieren om een NATO leger in Oekraïne te krijgen. Ondanks dat Obama president is van Amerika, zijn er genoeg invloedrijke spelers die azen op een 3de wereldoorlog helaas.

Bijvoorbeeld op 13 maart (dezelfde periode dat Putin niet meer publiekelijk verscheen) gebeurde er iets vreemds op internet. Er was in deze periode veel data uitgewisseld vanuit Houston TX, USA richting Engeland, maar gek genoeg werd dezelfde data ge-route via Kiev, Ukraine. Internet provider VEGA. Deze data is bewerkt door wie het ook mag zijn in Kiev, want de informatie die terug ging naar Engeland was o.a. het Atomic Weapons Establishment. De organisatie die de taak heeft de engelse regering te voorzien van kernkoppen.
    Dus wat was de gewijzigde boodschap vanuit Kiev? 3 keer raden... Militair Industrieel complex Martin Lockheed was betrokken bij deze data hijack.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Is Washington Coming To Its Senses?

"Faced with the failure of its policy of isolating Russia and the emergence of an independent foreign policy in Europe, Washington sent Kerry as a supplicant to Putin to work out a way to de-escalate the Ukrainian crisis. Putin being a peacemaker will permit Washington to save face. But this will not please the neoconsevatives or the military/security complex. The former are invested heavily in claims of Amerika Uber Alles, and the latter are lusting for the abundant revenues from a new cold, or hot, war. "

"The Western model of “democratic capitalism” turns out to be neither democratic nor capitalist, but a form of fascism ruled by an oligarchy. The United States is where regime change is most badly needed."

http://www.paulcraigroberts.org/2015...craig-roberts/

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f150 Bekijk Berichten
    De eerste wereldoorlog ging vooraf aan twee jaren van intensieve wapenwedloop, waarin het militarisme populairder werd en radicaal nationalisme groeide, waarbij represailles uiteindelijk leidden tot een oorlog. De tweede had een aanlooptijd van enkele jaren met een dito patroon. We zouden kinderlijk naïef zijn als we denken dat WW III een ver van ons bed show is, tenzij je er vanuit gaat dat de mensheid elke generatie beter wordt en evolueert tot een zeer goedaardig wezen.

Als WW III beperkt blijft tot Cold War II, ben ik al blij. Zo blij, dat als we op 1 juli 2015 nog steeds in vrede leven, jij van mij een fles champagne krijgt.
    Beste [MENTION=73]Johnny BravoNL[/MENTION]. Sinds zojuist ben ik je een fles champagne verschuldigd. PM maar, dan regel ik het met alle plezier.
    Hora est.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Beste [MENTION=73]Johnny BravoNL[/MENTION]. Sinds zojuist ben ik je een fles champagne verschuldigd. PM maar, dan regel ik het met alle plezier.
    Eindelijk win ik eens iets! Jeuh!

Ik zal Putin bellen dat hij morgen kan beginnen... We hadden een deal namelijk

Die fles delen we wel eens op een SC of andere gelegenheid [MENTION=2155]f150[/MENTION]

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Eindelijk win ik eens iets! Jeuh!

Ik zal Putin bellen dat hij morgen kan beginnen... We hadden een deal namelijk

Die fles delen we wel eens op een SC of andere gelegenheid [MENTION=2155]f150[/MENTION]
    Mooi man! Dat wordt knallen. Ik zal de fles flink schudden voor de geest eruit gaat. Als jij vriend Vlaad uitnodigt, bel ik Angela en François.
    Hora est.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Mooi man! Dat wordt knallen. Ik zal de fles flink schudden voor de geest eruit gaat. Als jij vriend Vlaad uitnodigt, bel ik Angela en François.
    Biedt ik me aan als voorproefer. Heel belangrijk namelijk.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Het is verbazingwekkend hoe men in Oekraïne kan liegen en er het grootste deel van de tijd ook nog mee weg komt.

Neem de president van het land, Petro Poroshenko, die wat ons betreft niet tot tien kan tellen, wat hij nu maar weer eens bewijst.

Deze man zegt nu dat hij maar liefst 200.000 Russische soldaten heeft geteld in Oekraïne. Een getal dat ongeveer 20 keer hoger ligt dan het aantal dat hij begin vorige maand noemde.

Zo zei hij in een interview met de Italiaanse krant, Corriere della Sera, “Er zijn vandaag, op bevel van Poetin, 200.000 Russische soldaten in Oekraïne, vergezeld van een arsenaal aan gewapende voertuigen, geavanceerde raketsystemen. Eén van deze schoot vorig jaar het Maleisische burgertoestel uit de lucht”.

http://rt.com/news/270808-poroshenko...ampaign=chrome

Het is niet duidelijk hoe Poroshenko aan dit enorme aantal soldaten komt. Het is maar liefst een kwart van het totale Russische leger en net zo groot als het volledige leger van Oekraïne.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Rusland is een mono-economie die geopolitiek ver boven zijn stand leeft. Nu de olieprijs is ingestort, is het Poetin-sprookje uit. Het land staat aan de afgrond en kan zich geen dure grapjes meer permitteren. Let wel: de Duitse economie is 3 keer zo groot als de Russische! Het is jammer dat de EU de hand niet toestak toen Gorbatsjow in het nauw kwam. Nu is het volk olv Poetin teruggevallen in oude nationalistische reflexen. Jammer, want Europa en Rusland hebben elkaar zoveel te bieden.

http://www.economie-macht-maatschappij.com/rusland.html

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Het is verbazingwekkend hoe men in Oekraïne kan liegen en er het grootste deel van de tijd ook nog mee weg komt.
    Neem de president van het land, Petro Poroshenko, die wat ons betreft niet tot tien kan tellen, wat hij nu maar weer eens bewijst.
    Deze man zegt nu dat hij maar liefst 200.000 Russische soldaten heeft geteld in Oekraïne. Een getal dat ongeveer 20 keer hoger ligt dan het aantal dat hij begin vorige maand noemde.
    Zo zei hij in een interview met de Italiaanse krant, Corriere della Sera, “Er zijn vandaag, op bevel van Poetin, 200.000 Russische soldaten in Oekraïne, vergezeld van een arsenaal aan gewapende voertuigen, geavanceerde raketsystemen. Eén van deze schoot vorig jaar het Maleisische burgertoestel uit de lucht”.
    http://rt.com/news/270808-poroshenko...ampaign=chrome
    Het is niet duidelijk hoe Poroshenko aan dit enorme aantal soldaten komt. Het is maar liefst een kwart van het totale Russische leger en net zo groot als het volledige leger van Oekraïne.
    Kan het ook zijn dat een verslaggever niet kan luisteren ?
    Of iemand anders niet kan vertalen ?
    Waarom baseer je je uitspraken op nieuwsberichten ? Sinds wanneer zijn die betrouwbaar ?
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. Gevolgen oorlog Oekraine voor Nederland?
    Door contact combat in forum Europa
    Reacties: 109
    Laatste Bericht: 30-08-15, 11:37
  2. Er komt geen hyperinflatie, die is er al.
    Door Kans in forum Internationaal
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 01-11-13, 09:16
  3. Waarom is er nog geen pleuris uitgebroken?
    Door Kans in forum Macro algemeen
    Reacties: 41
    Laatste Bericht: 22-06-13, 17:06
  4. Goed nieuws: er komt geen crisis
    Door Kans in forum Macro algemeen
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 02-06-13, 20:39
  5. Waarom geen discussie over luchtbuksen ?
    Door odessa1944 in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 03-04-13, 20:52

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten