Ga naar inhoud
GENEGEERD

super simpele pan standaard opvouwbaar


hamster

Aanbevolen berichten

hoi preppers

 

iedereen die een pan op een open vuur wil hebben kent het probleem......hangend aan een stok aan iets van metaal of een andere oplossing.

nou ik heb de oplossing en het is nog opvouwbaar ook, jep het lijkt wel zo'n reclame boodschap voor nog geen 10 tje ben je klaar (tenzij je het thuis hebt liggen)

 

voor uitleg zie de foto en tekening.

 

Hamster.

 

1942_scharnier_lang.jpg.53803cb5a715309f88fe677f1e884835.jpg

 

e6bcba7fd8d68af3992d56d8b3575ce8.jpg.d5e1f9dccdd5d51230e260db29cfe8de.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Al eens getest @hamster? Ik vraag me af wat de stabiliteit is en of het schroefje na flinke hitte nog los te krijgen is.

Ik heb een multifuel brander.....en je raadt het al, daar zit een pannendrager op..........:D

 

Al eens een kuiltje gegraven en er wat tentharingen op gelegt? Werkt ook perfect als vuurtje met pannendrager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster op zich leuk maar bij een zachte ondergrond is de kans groot dat hij wegzakt op 1 of meerdere poten wat de stabiliteit niet ten goede komt ,dus de onderkant uiteinde

haaks omzetten zodat je een groter draagoppervlak krijgt lijkt me niet verkeerd . Ook het scharnier iets door klappen zodat het niet kan dichtklappen want bij jou staan de scharnieren 90 graden

zodat ze nog altijd terug kunnen klappen . wat betreft het boutje met vleugel moer , als je er wat koper vet op de schroefdraad zet denk ik dat het hitte probleem en hierdoor het vastzitten

zal dat wel mee vallen , maar ook al zou het vast gaan zitten lijkt me dit geen probleem want je kan het geheel helemaal dicht vouwen waarbij alles aan elkaar blijft zitten :)

ik heb dit ook al gezien dat men ze maakt van drie boekensteunen op zich allemaal niks verkeerd mee zolang je er maar voor zorgt dat alles stabiel blijft !!!

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat dacht ik dus ook

@hamster op zich leuk maar bij een zachte ondergrond is de kans groot dat hij wegzakt op 1 of meerdere poten wat de stabiliteit niet ten goede komt ,dus de onderkant uiteinde

haaks omzetten zodat je een groter draagoppervlak krijgt lijkt me niet verkeerd . Ook het scharnier iets door klappen zodat het niet kan dichtklappen want bij jou staan de scharnieren 90 graden

zodat ze nog altijd terug kunnen klappen . wat betreft het boutje met vleugel moer , als je er wat koper vet op de schroefdraad zet denk ik dat het hitte probleem en hierdoor het vastzitten

zal dat wel mee vallen , maar ook al zou het vast gaan zitten lijkt me dit geen probleem want je kan het geheel helemaal dicht vouwen waarbij alles aan elkaar blijft zitten :)

ik heb dit ook al gezien dat men ze maakt van drie boekensteunen op zich allemaal niks verkeerd mee zolang je er maar voor zorgt dat alles stabiel blijft !!!

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster wat ik aan al die dingen leuk vind is , wat je ziet wat mensen allemaal niet bedenken en improviseren . Want natuurlijk er zijn veel betere dingen te kopen of te maken

maar je zal maar net niets hebben of anders kunnen vinden . Ik denk dat als je al die geimproviseerde dingen ziet (ik kijk graag op "Pinterest , gewoon zo maar plaatjes

van dit soort dingen ) je er altijd wel wat van in je achterhoofd houd en zelf ook wel"iets weet te bedenken of een andere toepassing voor dingen weet te bedenken .:rolleyes:

Vaak hoor ik wat moet je daar mee ?? Weet ik niet , maar op een dag kan ik het best nodig hebben of een andere toepassing voor hebben en dan zijn dit soort dingen

altijd handig om te weten .

Maar @hamster ik denk dat jij ook die instelling hebt :)

gr will

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster wat ik aan al die dingen leuk vind is , wat je ziet wat mensen allemaal niet bedenken en improviseren . Want natuurlijk er zijn veel betere dingen te kopen of te maken

maar je zal maar net niets hebben of anders kunnen vinden . Ik denk dat als je al die geimproviseerde dingen ziet (ik kijk graag op "Pinterest , gewoon zo maar plaatjes

van dit soort dingen ) je er altijd wel wat van in je achterhoofd houd en zelf ook wel"iets weet te bedenken of een andere toepassing voor dingen weet te bedenken .:rolleyes:

Vaak hoor ik wat moet je daar mee ?? Weet ik niet , maar op een dag kan ik het best nodig hebben of een andere toepassing voor hebben en dan zijn dit soort dingen

altijd handig om te weten .

Maar @hamster ik denk dat jij ook die instelling hebt :)

gr will

gr will

 

inderdaad en wat ik vind of bedenk mag ik graag delen want kennis is MACHT toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...