Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis Heirloom Tomatenzaden gaat van start!!!


Greener

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

 

Het heeft ivm omstandigheden even op zich laten wachten maar de gratis zaden gaan de deur uit!

Lees aub het volgende goed door:

 

Ik heb hier een envelop met 16 zakjes hierloom tomatenzaden.

(Elk zakje bevat 20 tot 40 zaadjes, ik heb geen vaste hand...)

Deze zaden zijn van eigen kruisingen en oude heirloom soorten.

Ik vraag aan iedereen die mee wilt doen om deze zaden NIET te verspreiden of te benoemen.

Jaren aan werk zit er in dus ik wil graag dat het binnen een kleine club blijft.

Bij een shtf bent u zo vrij als een vogel uiteraard.

 

Als extraatje zal ik voor iedere deelnemer een verrassing toevoegen.

Erg leuk voor de "grote" tuin.

 

Hoe gaat het in z'n werk?

 

De eerste persoon die op vrijdag de 14e om 21:00 uur een reactie hieronder plaatst krijgt de envelop met al het zaad toegezonden.

Na ontvangst van de envelop dient u in dit topic te vermelden dat de eerste op dag/datum/tijdstip moet reageren.

Die doet de envelop met zaden weer naar die persoon op de bus.

Deze manier zorgt er voor dat ik geen 16 adressen heb en kost het mij ook minder tijd.

Dit kunnen we dus 16 keer doen en dan is het op :(

 

Aub dit topic dus zo schoon mogelijk houden en bij vragen even een pm sturen.

 

image.jpg.83673bff9ba999873bacb93cb8b90239.jpg

 

image.jpg.117852e474b8ca308903cd783c6e5afa.jpg

 

Bovenstaande zijn eigen foto's en geven een idee wat er zoal tussen zit.

(Al zitten er ook tussen die niet op de foto staan)

 

Greener

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is er iets te regelen dat je mij een apart zakje stuurt? Aangezien ik in Zweden zit, beetje onhandig om dat heen en weer te gaan sturen (verzendkosten van zweden naar nederland zijn aanzienlijk hoger dan andersom) en ik zou toch graag wat van die mooie bijzondere tomaten kweken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iets te regelen dat je mij een apart zakje stuurt? Aangezien ik in Zweden zit, beetje onhandig om dat heen en weer te gaan sturen (verzendkosten van zweden naar nederland zijn aanzienlijk hoger dan andersom) en ik zou toch graag wat van die mooie bijzondere tomaten kweken! :)

 

Kort maar krachtig, nee.

 

Ik heb 16 zakjes en thats it zoals in het verhaal staat.

Nu een zakje uit de envelop puzzelen en opsturen zou niet geheel eerlijk zijn.

Uiteraard kan je een pm sturen naar diegene die de envelop ontvangt en vragen of hij een zakje wilt delen.

 

En @Geert kwam met een goede opmerking, diegene die de envelop ontvangt mag zelf weer een dag en tijdstip uitkiezen waarop mensen mogen reageren!

 

Greener

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greener,

Ik wil ook graag meedoen en kans maken op een paar tomatenzaadjes, heerlijk al die kleurtjes en vormen, word je helemaal blij van. Zelf heb ik alleen “gewone tomaten”. Ik snap dat je hier jarenlang heel veel werk in hebt gestoken, maar is het wel oké als ik probeer zaad te winnen voor het volgend jaar? Alleen voor mezelf natuurlijk 

Gr. Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lion,

 

Je bent de eerste die een reactie heeft gegeven dus de envelop met zaden gaan naar je toe.

Voor eigen gebruik zaden bewaren heb ik geen enkel probleem mee, ik moedig het zelfs aan want je wil het jaar daarna toch ook weer wat lekkers hebben :D

PM je adres maar dan gaan ze op de bus.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gratis Heirloom tomatenzaden gaat van start!!!

2e RONDE

 

De postbode was er net met een leuke verrassing, een grote envelop met heel veel zaadjes en een verrassing voor iedereen. @Greener, ik ben zo nieuwsgierig, geen idee wat het is, maar dat kan ik ook gewoon in een potje zaaien?

 

Ik heb er nu 1 zakje uitgehaald en 15 zakjes teruggedaan in de envelop. Ik wil nu best wel snel de rest doorsturen i.v.m. zaaien, anders is het een beetje laat in het seizoen. Dus wie er vanavond als eerste om precies 20.30 uur reageert krijgt de envelop toegestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...