Pagina 36 van de 36 EersteEerste ... 26343536
Resultaten 351 tot 360 van de 360
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012

Goede wiet verbroederd de mens

Repelsteeltje
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreedomFighter Bekijk Berichten
    Ten eerste zijn we wetenschappelijk gezien van homosapien van dag op nacht geŽvolueerd tot modern mens. Daarvoor is genetische manipulatie nodig van top niveau. En daarbij werd altijd al bevestigd dat in die tijd de mens met de homosapien samen leefde.
    Met andere woorden, evolutietheorie kan de container in.
    Werkelijk? Niemand die het opvalt?

Overigens kan het filmpje van topicstarter wel ťrg makkelijk worden verklaard zůnder enig vorm van aliens erbij te halen. Sterker nog, hij heeft het bewijs wat het filmpje is zelf aangeleverd

Repelsteeltje
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JD81 Bekijk Berichten

Goede wiet verbroederd de mens
    Ik ben geen voorstander van "recreatief" gebruik, maar deze scene/film is inderdaad leuk

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Nou als ze komen en ze komen in vrede dan weet ik nog wel een top tent

Naam:     b9c6e7ebf3_1394204733_Je-kent-ze-wel-de-aliens-die-eruit-zien-zoals-we-zelf-een-alien-zouden-tek.jpg
Bekeken:  321
Groote:   54,0 KB

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    We kunnen altijd nog uitwijken naar Mars

De tijd is nu ťcht aangebroken dat de regering, wetenschappers en luchtvaartexperts samenwerken om de vragen over UFO’s te ontrafelen,” zei John Podesta, oud-topadviseur van president Obama, manager van Hillary Clintons presidentscampagne en de voormalige stafchef van president Bill Clinton.

Mede door de uitspraken van deze hooggeplaatste overheidsfunctionaris, spreken steeds meer mensen zich openlijk uit over dit fenomeen. Generaal-majoor Albert Stubblebine is ťťn van hen. Hij werkte in totaal 32 jaar in het leger en stond tussen 1981 en 1984 aan het hoofd van INSCOM (Intelligence and Security Command). Hij had de leiding over 16.000 troepen.

Generaal Stubblebine had over Mars het volgende te zeggen:

Er zijn structuren op het oppervlak van Mars.
    Daarnaast zijn er structuren onder het oppervlak van Mars die niet konden worden gezien door de camera’s van de Voyager, die in 1976 langs de planeet vloog.
    Er zijn ook machines op en onder het oppervlak van Mars, die je tot in detail kunt bekijken.

http://www.collective-evolution.com/...found-on-mars/

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik heb zelf wel is een verhaal gehoord van een ene randy cramer, een man die beweert dat hij mars heeft bezocht en 17 jaar van zijn leven deel uit gemaakt heeft van een interstellaire ruimte Defence force. En mars heeft bezocht met een toestel genaamd TR3B wat hem naar de maan bracht maan basis Luna en later naar mars.

Hoe het zit weet ik allemaal niet maar het is een bijzonder verhaal wat deze kerel allemaal beweerd.
    Laatst gewijzigd door JD81; 24-09-15 om 22:50.
    Quia Opportet

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=735]JD81[/MENTION] serieus? Zucht...Geweldige onderbouwde feiten... Wel een goed script voor een Sci-Fi film. Ik moest direct denken aan elementen van Ender's Game.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Dit valt toch niet te onderbouwen ik ben misschien een te nuchter iemand om te geloven in al die intergalactisch oorlog dingen.

Ik heb wel altijd gezegd dat de nazi's ver waren in en dat ze ongekende technologische systemen ontwikkelde .... aannemelijk ja zeker.

Als je mij een paar jaar geleden had gevraagd zouden ze vliegtuigen hebben die mach 17 kunnen halen zou ik nee gezegd hebben. Nu zou toch voorzichtig ja knikken denk ik.

Laatst gewijzigd door JD81; 24-09-15 om 23:42.
    Quia Opportet

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JD81 Bekijk Berichten
    ik ben misschien een te nuchter iemand om te geloven in al die intergalactisch oorlog dingen.
    Maar je gelooft wel dat er een mens 17 jaar op Mars heeft gezeten?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bla Bla Bekijk Berichten
    Maar je gelooft wel dat er een mens 17 jaar op Mars heeft gezeten?
    Ik heb het ook niet over geloof gehad toch
    Laatst gewijzigd door JD81; 25-09-15 om 10:26.
    Quia Opportet

Vergelijkbare onderwerpen

1. SHTF onderweg naar NL
    Door zapata in forum Binnenland
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 16-12-14, 20:13
  2. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 20-03-13, 20:42
  3. De ondergang van de aarde: LIVE!
    Door Nonkel Jones in forum Koffiecorner
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 20-12-12, 22:54