Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Tomatenzaden Zuckertraube


Piroska

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even opgezocht:

Kerstomaat 'Zuckertraube' is een zeer krachtige groeier en produceert grote trossen met rode, smaakvolle en zoete tomaatjes.

De tomatenplanten zijn geschikt voor teelt in potten en ze kunnen daarom ook goed geteelt worden op een balkon of (dak)terras, de vruchten worden net iets groter dan de vruchten van gewone cherrytomaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tuurlijk wint Maarten.

 

Ik lig in een deuk, ik denk iets te gaan leren over moestuintjes...maar val met mijn neus(oren) in verhalen over vriendinnen, ouderensex, neuken onder de tachtig...sjonge, ik moet even resetten.

 

 

Gelukkig maakt hij veel goed methet voordragen van een muzikaal gedicht....

 

Vera Janacopoulos

 

Ambrosia, wat vloeit mij aan?

uw schedelveld is koeler maan

en alle appels blozen

 

de klankgazelle die ik vond

hoe zoete zoele kindermond

van zeeschuim en van rozen

 

o muze in het morgenlicht

o minnares en slank gedicht

er is een god verscholen

 

violen vlagen op het mos

elysium, de vlinders los

en duizendjarig dolen

 

 

Jan Engelman (1900 - 1972 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk wint Maarten.

 

Ik lig in een deuk, ik denk iets te gaan leren over moestuintjes...maar val met mijn neus(oren) in verhalen over vriendinnen, ouderensex, neuken onder de tachtig...sjonge, ik moet even resetten.

Heb het net gekeken via uitzendinggemist, was het weer vergeten dat het vanavond al was, maar ik had precies hetzelfde :) ik verwacht les over plantjes kweken en is het meer een rondleiding door zijn tuin.

 

Wel gelijk bewondering voor hoe die man leeft, ik zou gelijk met hem ruilen. Helaas is in dit land leven met weinig onbetaalbaar. Ook mooi hoe hij aan het einde even zijn eten bij elkaar plukt, verser dan dat krijg je het niet.

 

De zaadjes heb ik ook al binnen, die gaan dit weekend de potjes in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Nou vandaag zijn ze er in elk geval nog niet :) maar ik heb netjes geordend gezaaid dus ik kan precies zien hoeveel er opkomen.

 

Kleine update, de plantjes zijn nu ongeveer 2-4cm groot, van de 20 zijn er 13 opgekomen, al met al geen slechte score. Word uitdelen straks, ik denk dat ik de 3 beste hou en de rest geef ik weg. Heb bij lange na niet genoeg plek voor zoveel tomaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...