Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012

Erdogan's False Flag......SyriŽ !

Gevangen conversatie van Erdogan de Turkse premier met zijn generaals. Net doen alsof SyriŽ aanvalt om dan militair zwaar in te grijpen. Fijne NAVO bondgenoot.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...-wanted-banned

Ahmet Davutolu: ďPrime Minister said that in current conjuncture, this attack (on Suleiman Shah Tomb) must be seen as an opportunity for us.Ē

Hakan Fidan: ďIíll send 4 men from Syria, if thatís what it takes. Iíll make up a cause of war by ordering a missile attack on Turkey; we can also prepare an attack on Suleiman Shah Tomb if necessary.Ē

Feridun Sinirliolu: ďOur national security has become a common, cheap domestic policy outfit.Ē

Ya?ar GŁler: ďItís a direct cause of war. I mean, whatíre going to do is a direct cause of war.Ē
    keyserpreppersuze@gmail.com

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Gevangen conversatie van Erdogan de Turkse premier met zijn generaals. Net doen alsof SyriŽ aanvalt om dan militair zwaar in te grijpen. Fijne NAVO bondgenoot.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...-wanted-banned

Ahmet Davutolu: “Prime Minister said that in current conjuncture, this attack (on Suleiman Shah Tomb) must be seen as an opportunity for us.”

Hakan Fidan: “I’ll send 4 men from Syria, if that’s what it takes. I’ll make up a cause of war by ordering a missile attack on Turkey; we can also prepare an attack on Suleiman Shah Tomb if necessary.”

Feridun Sinirliolu: “Our national security has become a common, cheap domestic policy outfit.”

Ya?ar GŁler: “It’s a direct cause of war. I mean, what’re going to do is a direct cause of war.”
    Ik had al zo'n vermoeden toen ik het filmpje zag van de neergeschoten piloot uit SyriŽ.
    Hij werd nl. geraakt terwijl hij gewoon boven SyriŽ vloog...

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Erdogan is een zeer kwade genius. Ziekelijk gestoord, corrupt en een boef eerste klas. De Turken worden hier niet beter van.

Natuurlijk worden er politieke spelletjes gespeeld over heel de wereld, maar deze man is zo fout tot op het bot. En dan noemt hij zich nog een goed moslim ook.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Als je Turks verstaat, hier het bewuste audiofragment:

Hora est.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Fijne NAVO bondgenoot.
    Maar aan de andere kant, what's new?
    Vietnam was een false flag, Irak was een false flag, om er maar twee te noemen, en dan nog wel van de grootste Navo bondgenoot.
    Het is idioot, maar helaas de realiteit in onze wereld.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

DickBerts
    Guest
    Beste Charlie; Ik heb je als een sociaal en intelligent mens leren kennen. Maar ook die vliegen wel eens onmetelijk uit de bocht. Ik ga het recht voor zijn raap zeggen, van dit soort postings word ik dus niet goed. De vrijheid van meningsuiting brengt niet alleen vrijheden, maar ook verantwoordelijkheden met zich mee. Bijvoorbeeld de verantwoordelijkheid om niet uit onnadenkendheid de grootste onzin te roepen in een cruciaal draadje;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Maar aan de andere kant, what's new?
    Vietnam was een false flag, Irak was een false flag, om er maar twee te noemen, en dan nog wel van de grootste Navo bondgenoot.
    Het is idioot, maar helaas de realiteit in onze wereld.
    DB: Het heeft er alle schijn van dat ze WO III aan het organiseren zijn.

Charlie: What's new? We hebben al twee wereldoorlogen gehad.

Overal staan overheden financieel op instorten, de VS voorop. Erdogan dreigt afgezet te worden vanwege zijn betrokkenheid bij allerlei (corruptie)schandalen. Hij heeft dus een oorlog nodig om aan de macht te kunnen blijven. Een paar dagen geleden liet hij nog een Syrisch vliegtuig neerhalen, in de hoop dat dit uit de hand zou lopen. Nu werkt hij aan een false flag. Vrijwel zeker met steun van Obama, die zeer gefrustreerd is omdat hij zowel in Syrie als in Ukraine op zijn bek is gegaan. Als Turkije een aanval op zichzelf organiseert, dan treedt ogenblikkelijk artikel 5 van het NAVO verdrag in werking en gaat het om een aanval op de hele NAVO. En er staat al ik weet niet wat in Turkije, waaronder Nederlandse Patriot luchtafweer raketten, die daar bediend worden door Nederlandse militairen. Rusland heeft als grootste bondgenoot van Syrie militairen en bases in dat land. En het Midden Oosten is een groot kruitvat. Israel- Iran is ook niet nieuw, maar wel levensgevaarlijk *)Het gebied is ook nog eens de grootste energieleverancier van het westen. Valt de olietoevoer stil en sluit Rusland het gas af en dumpen de Chinezen en de Russen hun dollars en VS obligaties, dan is het totaal gebeurd met het westen. Klein detail; in de Amerikaanse mainstream media is te lezen, dat de NAVO niet eens meer beschikt over de mogelijkheid om zich op een georganiseerde manier tegen een Russische aanval te verdedigen. Nou stelt het Russische leger ook niet veel meer voor, maar wij hebben echt niks meer. Al met al een extreem verontrustende situatie, die op -wat nota bene een preppers site is- niet gebagatelliseerd dient te worden.

*) Dit is speculatie, maar wel eentje die in het licht van het bovenstaande aan geloofwaardigheid en aan belang wint. Mogelijk zitten de CIA en de Mossad achter de verdwenen Boeing 777. Die kan gebruikt worden voor een false flag op Tel Aviv, waardoor Israel Iran aan kan vallen.
    Laatst gewijzigd door DickBerts; 28-03-14 om 09:21.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] en waar vliegt [MENTION=76]Charlie[/MENTION] nou zo uit de bocht?
    keyserpreppersuze@gmail.com

DickBerts
    Guest
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] en waar vliegt [MENTION=76]Charlie[/MENTION] nou zo uit de bocht?
    Zie je wel, ik hoor hier gewoon niet meer thuis. Heb je mijn posting wel gelezen? Charlie vliegt uit de bocht door te focussen op een totaal onbelangrijk detail, namelijk de vraag of een false flag nou zo bijzonder is. Daarmee leidt hij af van de extreem ernstige situatie waarover dit draadje gaat. Een situatie die in mijn ogen met false flag en wimpel de ernstigste is uit de wereldgeschiedenis.

Een en ander valt ook niet los te zien van de algehele sfeer op preppers.nl. Het gaat hier nog over Ebola als vitamine c gebrek, welk busje het fijnste rijdt in een atoomoorlog, wie er over twee maanden toilet 3 schoonmaakt op SC, sex in Utopia etc. En dat op een prepperssite terwijl het er alle schijn van heeft, dat de Derde Wereldoorlog op uitbreken staat. En als ik daarop wijs, dan word ik massaal afgeslacht als zogenaamd arrogant of hysterisch.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DickBerts Bekijk Berichten
    Zie je wel, ik hoor hier gewoon niet meer thuis. Heb je mijn posting wel gelezen? Charlie vliegt uit de bocht door te focussen op een totaal onbelangrijk detail, namelijk de vraag of een false flag nou zo bijzonder is. Daarmee leidt hij af van de extreem ernstige situatie waarover dit draadje gaat. Een situatie die in mijn ogen met false flag en wimpel de ernstigste is uit de wereldgeschiedenis.

Een en ander valt ook niet los te zien van de algehele sfeer op preppers.nl. Het gaat hier nog over Ebola als vitamine c gebrek, welk busje het fijnste rijdt in een atoomoorlog, wie er over twee maanden toilet 3 schoonmaakt op SC, sex in Utopia etc. En dat op een prepperssite terwijl het er alle schijn van heeft, dat de Derde Wereldoorlog op uitbreken staat. En als ik daarop wijs, dan word ik massaal afgeslacht als zogenaamd arrogant of hysterisch.

Ik snap DB zijn punt volledig! Er loopt van alles fundamenteel fout rondom ons en het mindert niet, in tegendeel, het wordt erger en erger. Nu kunnen wij als individu daar niet
    zoveel aan veranderen, dat is waar. Aan de andere kant, je er je ogen voor sluiten en zeggen zoals Charlie dat dit of het andere al zo vaak gebeurt, is volgens mij een vrij
    fatalistische houding, niets mis mee, maar het kan verzanden in een compleet aanvaarden zonder kritisch denken, en dat zou spijtig zijn.

In grote lijnen gaat het overal ter wereld achteruit en dat maakt dat een oorlogje stoken, door verschillende partijen als oplossing wordt gezien om inderdaad aan de
    macht te blijven en rijker te worden dan ze nu al zijn.

Dat het hier een soort Margriet forum is geworden, dat is al langer aan de gang en is een spijtige ontwikkeling. Ik heb liever geen posts, dan posts die met preppen en de mindset
    er achter, niets te maken hebben.

Just my 2 cents.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012
    [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION]

Recht voor zijn raap zonder teveel te zeggen.

Dank u.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

Vergelijkbare onderwerpen

1. De Nieuwe False Flag wordt gehesen....
    Door Keyser Suze in forum Macro algemeen
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 07-12-15, 21:14
  2. Bitcoin under False Flag Attack?
    Door Keyser Suze in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 06-03-14, 20:36
  3. SyriŽ
    Door zilver in forum Macro algemeen
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 26-10-13, 21:26
  4. Domino SyriŽ - NWO ?