Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kattenkruid


phaelin

Aanbevolen berichten

Ik kreeg van iemand een paar topjes met zaadjes, dus ik dacht leuk voor op m'n balkon voor de katten :) Nu lees ik dat 't ook nog andere medicinale waarde heeft. Koortsverlagend enzo. Dus da's mooi meegenomen.

 

Maar... 't komt niet op (heeft 3 weken in potjes met potgrond gestaan die ik gemaakt heb van oude kranten). Kan aan die zaadjes gelegen hebben natuurlijk, dus ik heb via internet nu een klein zakje nieuwe besteld om te proberen. Maar mocht dat ook niet lukken, wat doe ik dan verkeerd, en kun je ze ook stekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ok, zaadjes staan in de potgrond, in een kweek kastje uit de zon. Afwachten maar weer dus. Heb ondertussen iemand gevonden die 't als onkruid in z'n tuin heeft dus als 't niet lukt neem ik daarvandaan wel een paar plantjes mee. Maar 't zou leuk zijn als 't me zelf zou lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze hier vandaan:

 

http://www.123zaden.nl

 

Kattenkruid, paar klimplantjes, wat akela en andere bloemetjes voor in m'n bloembakken. Ik zal de rest, inclusief wat ik aan kattenkruid zaadjes overheb halverwege deze maand ook eens gewoon buiten zaaien. Kijken wat er gebeurt. Jaren hiervoor kocht ik gewoon plantjes en pootte die erin maar ik probeer dit jaar een beetje te bezuinigen dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...