Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat is er nieuw in de Prepshop


Simurgh

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Simurgh is het een idee om hier een sticky van te maken?:confused: :o

 

Klein foutje: het moet zijn...

40 kanalen FM/AM

 

Pas na een knop-code kan je een ander EU land kiezen waardoor je andere kanalen keuzes krijgt.

 

En zelfs na een kleine hardware aanpassing kan je er 400 kanalen mee bereiken.. maar daarmee vervalt wel de garantie. ;-)

 

Ik zal het morgen herstellen...

 

Sticky maken kan ik niet, heb geen rechten op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hiervoor een zendvergunning nodig? Zo ja, dan ff snel ergens in 't bos uittesten en weer pleitte.

 

Nee hoor deze 40 kanalen van 27MC zijn vrij te gebruiken voor iedereen. Let wel dat deze hand cb's maar een bereik hebben van 500 meter ongeveer en een vermogen van een 0.5 watt. Niet echt heel effectief dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag meer op het EHBO vlak erbij in de prepshop

 

http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=care

 

Care plus first aid kit mountaineer

 

Care plus first aid kit professional

 

Care plus first aid kit sterile

 

Ieder een andere insteek en samenstelling maar met een goede basis. Dit ter vervanging van het ehbo set dat we hadden. Zo is er meer keus.

 

Het blijft belangrijk om goed te drinken, maar als je nog iets extra's nodig hebt, Denk dan is aan ORS, klaar of zelf te maken met de scoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, de ORS-scoop, goede aanvulling. Ik heb hem al jaren.

In mijn ehboset zit om die reden ook altijd een paar sticks suiker en wat sticks zout, van bv wegrestaurants.

 

Goeie tip, ik heb wel peper en zout bij me (voor als ik een kippenbout tegenkom) maar geen suiker. Gaan we even regelen :) Ook handig als er iemand op de grond stuitert vanwege z'n diabetes en suiker nodig heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag meer op het EHBO vlak erbij in de prepshop

 

http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=care

 

Care plus first aid kit mountaineer

 

Care plus first aid kit professional

 

Care plus first aid kit sterile

 

Ieder een andere insteek en samenstelling maar met een goede basis. Dit ter vervanging van het ehbo set dat we hadden. Zo is er meer keus.

 

Het blijft belangrijk om goed te drinken, maar als je nog iets extra's nodig hebt, Denk dan is aan ORS, klaar of zelf te maken met de scoop.

Wat ik mis bij de EHBO sets, net als bij veel andere producten, is het gewicht. Zou het mogelijk zijn om het liefst bij alle producten het gewicht te vermelden? Dit is een van de dingen waar ik op let als ik spullen aanschaf voor in de BOB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mis bij de EHBO sets, net als bij veel andere producten, is het gewicht. Zou het mogelijk zijn om het liefst bij alle producten het gewicht te vermelden? Dit is een van de dingen waar ik op let als ik spullen aanschaf voor in de BOB.
Ja, inderdaad, daar let ik ook altijd op. Het vermelden van gewicht is ook voor mij een goede aanvulling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...