Ga naar inhoud
GENEGEERD

BOL ontdekt?


prepper053

Aanbevolen berichten

ik kwam dit bericht tegen op powned:

 

In het bos bij Castricum is dinsdag een ondergrondse ‘woning’ gevonden. Wijkagent Wesley Wessendorp benadrukt dat het niet om een 1-aprilgrap gaat.

De woning werd door voorbijgangers bij toeval ontdekt. De ingang van het huis steekt ongeveer veertig centimeter boven de grond uit en wordt bedekt met takken. In de woning staan een bank, bed en gasstel. Verder zijn er volgend Dichtbij.nl geen persoonlijke bezittingen aangetroffen.

 

http://www.powned.tv/nieuws/raar/2014/04/verborgen_woning_in_bos_castri.html

 

 

[ATTACH=CONFIG]9252[/ATTACH]

 

Is er hier een prepper die nu een nieuwe bol moet maken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geen BOL ontdekt bij mij.

Wel compleet bos gekapt waar wij een bushcraft hut hadden.

Alles weg, de hut hebben ze laten staan.

Hij was helemaal in stealth en ging volledig in de omgeving op.

Op een paar meter afstand kon je hem al niet meer zien.

Alle bebossing er om heen is nu weg, behalve de hut zelf.

Voelt bijna alsof ze hem te mooi vinden om te slopen....

 

[ATTACH=CONFIG]9253[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]9257[/ATTACH]

 

Ook nog een mooie ringslang gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]9254[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]9255[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]9256[/ATTACH]

Stonden toch even vreemd te kijken toen we dit afgelopen weekend aantroffen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet zeker dat dit geen prepper is... wie maakt zijn BOL nou aan de kust van NL?

 

Misschien wel een prepper die dit gemaakt heeft als proef project omdat duin en zee zand gemakkelijk graaft . En later een ander wil bouwen op een hoger gelegen plaats . Ook misschien omdat hij in de buurt woont .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere mogelijkheid is een soortgelijke situatie als een tijdje geleden in Noord-Oost Nederland: tijdelijk onderdak voor (rondtrekkende) criminelen. Prima daarom om de politie erover te informeren. Een onafhankelijke dakloze kan ook natuurlijk. Voor schooljongens die een hut bouwden ziet het er een beetje te sophisticated uit.

 

Benedictus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast en zeker zo'n prepper. Kan nooit goed zijn. Oppakken dat tuig.

 

Je bericht is vast ironisch bedoeld, maar waarom profileren veel preppers op dit forum zich toch steeds als slachtoffer? Dat je jezelf voorbereid op allerlei ongemakkelijke omstandigheden is iets om trots op en zelfverzekerd door te zijn. Al is overdrijven daarin ook een kunst.

 

Het constante geklaag en calimerogedrag op dit forum en overdreven complotdenken van sommigen maken het er (in ieder geval voor mij) niet gezelliger op. Laat je bijdrage constructief, positief en nuttig zijn, en beperk je daartoe!

 

(Oh nee, het is blijkbaar belangrijker hoeveel posts je hebt...)

 

Benedictus

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dit vond zou ik dus echt niet de politie bellen he, alleen verder camoufleren en altijd in gedachte houden als mn huis of PH niks word:)

 

mar @Gamble wat jammer zeg, is wel echt prachtig gemaakt, ze hebben zeker wel allemaal nieuwe boompjes geplant? want ik kan me niet voorstellen dat onze lieve regering zo'n mooi stuk bos gewoon een modderpoel laat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bericht is vast ironisch bedoeld, maar waarom profileren veel preppers op dit forum zich toch steeds als slachtoffer? Dat je jezelf voorbereid op allerlei ongemakkelijke omstandigheden is iets om trots op en zelfverzekerd door te zijn. Al is overdrijven daarin ook een kunst.

 

Het constante geklaag en calimerogedrag op dit forum en overdreven complotdenken van sommigen maken het er (in ieder geval voor mij) niet gezelliger op. Laat je bijdrage constructief, positief en nuttig zijn, en beperk je daartoe!

 

(Oh nee, het is blijkbaar belangrijker hoeveel posts je hebt...)

 

Benedictus

 

Ik denk eerder sarcastisch bedoeld;)

 

Idee: Maak zelf een forum met toelatingseisen, geen conspiracy gekkies (want dat gebeurd nooit daadwerkelijk!) , geen geklaag en al helemaal geen calimerogedrag.. en als laatste punt er word niet bijgehouden hoeveel post je hebt gemaakt, vooraf het plaatsen word door een moderator je bericht gekeurd of het uberhaubt gepost mag worden;)

 

Ps ik ben het wel met je eens dat preppen iets is waar je trots op mag zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bericht is vast ironisch bedoeld, maar waarom profileren veel preppers op dit forum zich toch steeds als slachtoffer? Dat je jezelf voorbereid op allerlei ongemakkelijke omstandigheden is iets om trots op en zelfverzekerd door te zijn. Al is overdrijven daarin ook een kunst.

 

Het constante geklaag en calimerogedrag op dit forum en overdreven complotdenken van sommigen maken het er (in ieder geval voor mij) niet gezelliger op. Laat je bijdrage constructief, positief en nuttig zijn, en beperk je daartoe!

 

(Oh nee, het is blijkbaar belangrijker hoeveel posts je hebt...)

 

Benedictus

 

Doe jij even rustig aan en kijk even in welke context ik geschreven heb. Als je het te serieus oppakt moet je beter je best doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dit vond zou ik dus echt niet de politie bellen he, alleen verder camoufleren en altijd in gedachte houden als mn huis of PH niks word:)

 

mar @Gamble wat jammer zeg, is wel echt prachtig gemaakt, ze hebben zeker wel allemaal nieuwe boompjes geplant? want ik kan me niet voorstellen dat onze lieve regering zo'n mooi stuk bos gewoon een modderpoel laat worden.

Wij hadden echt het mooiste stukje bos en ik baal er best van.

Het wordt nu opnieuw ingericht als recreatie bos met wandelpaden enzo.

Ik heb nog meer bossen waar ik vaak vertoef, maar blijf het f#kking zonde vinden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden echt het mooiste stukje bos en ik baal er best van.

Het wordt nu opnieuw ingericht als recreatie bos met wandelpaden enzo.

Ik heb nog meer bossen waar ik vaak vertoef, maar blijf het f#kking zonde vinden....

 

Tja, zelfs de natuur moet "gemaakt" worden in Nederland. (blijkbaar nog steeds geld teveel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden echt het mooiste stukje bos en ik baal er best van.

Het wordt nu opnieuw ingericht als recreatie bos met wandelpaden enzo.

Ik heb nog meer bossen waar ik vaak vertoef, maar blijf het f#kking zonde vinden....

 

Ontzettend balen zeg. Volgens mij sta je dan heel raar te kijken als je denkt bij een bos te komen en alles is weggekapt. Typisch Nederland, alles moet uitgestippeld, geregeld en gecontroleerd worden. Als straks dat recreatiebos klaar is, zetten ze ook overal bordjes neer met wandelroutes. Je mocht eens verdwalen in een bos van 3ha. Bah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend balen zeg. Volgens mij sta je dan heel raar te kijken als je denkt bij een bos te komen en alles is weggekapt. Typisch Nederland, alles moet uitgestippeld, geregeld en gecontroleerd worden. Als straks dat recreatiebos klaar is, zetten ze ook overal bordjes neer met wandelroutes. Je mocht eens verdwalen in een bos van 3ha. Bah...

 

Het grote nadeel van Nederland. Zelfs in de natuur wordt je nog aan je handje gehouden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland is te klein (? of te vol) voor een fatsoenlijk stuk bos hier, ik ken zelf geen bossen in Nederland die niet helemaal volgepropt zitten met wandelpaden en bordjes. Geef mij maar gewoon een stuk bos wat nog niet door mensen is vern*kt, maar daar moet je tegenwoordig behoorlijk ver voor rijden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Niet vergeten dat er ook veel wordt terug gegeven aan de natuur hè ;)

Onder andere de stille kern bij Zeewolde een foutje als je het daar wilt terug geven moet je er natuurlijk wel een dijk omzetten en vol pompen met water want zo was het vroeger.

Maar wel balen @Gamble dat je bol Door bosbouw verloren is gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergeten dat er ook veel wordt terug gegeven aan de natuur hè ;)

Onder andere de stille kern bij Zeewolde een foutje als je het daar wilt terug geven moet je er natuurlijk wel een dijk omzetten en vol pompen met water want zo was het vroeger.

Maar wel balen @Gamble dat je bol Door bosbouw verloren is gegaan

 

Ja, dat was echt het mooiste stukje ongerepte en niet overladen door dagtoeristen bos dat ik in jaren had gezien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat was echt het mooiste stukje ongerepte en niet overladen door dagtoeristen bos dat ik in jaren had gezien....

 

daar heb je het al, te weinig dagjestoeristen :) Er zal hoe dan ook geld verdiend moeten worden met elk ding dat we hier in dit land hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...