Ga naar inhoud
GENEGEERD

TUF-cloth kopen in NL?


elloco999

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedankt voor de reacties allemaal!

 

Jammer dat die duitse shop zo hoge verzendkosten rekent (9,95€). Helemaal als je bedenkt dat dit ook in een envelop opgestuurd zou kunnen worden... Dus toch maar bij 2sharp besteld.

@Geert, TUF-Cloth is een doekje met een roest- en vuilwerende coating waarmee je je mes kunt onderhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik spuit gewoon wd40 op mijn mes en als ik buiten ben dan is vaseline ook goed genoeg. Kun je meteen als firestarter gebruiken op een watje etc. Als ik dan toch de gekke neiging krijg om met een gigantisch mes eten te gaan bereiden dan was ik hem wel eerst even af :p Is dat TUF glide niet een beter investering trouwens? dan kun je zlef doekjes maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ballistol. :-)

ik heb hier wel een busje staan, maar is geloof ik geen food-safe variant en blijft dus ver weg van het appelschilmesje..

 

mijn omgeving is niet zo corrosief, gewoon regelmatig schoonmaken en er een patine op laten groeien lijkt genoeg te zijn hier..

blinkt niet zo mooi, maar ik vind het leuk ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ondertussen is tuf cloth te koop bij knivesandtools. Hele goede winkel!

Ik gebruik zelf toch liever olijfolie, omdat ik het dan sowieso niet giftig is.

Bedankt voor de tip :)

 

Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn tuf cloth die ik toch ondertussen al geruime tijd gebruik om twee messen te onderhouden ben ik van plan om over te stappen op olijfolie. Goedkoop, overal verkrijgbaar en niet giftig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...