Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    A banker's dozen?

Trouwens, die van Tata Motors is toch geen bankier?
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Bankier blijf dochter en vrouw te hebben doodgeschoten en toen zichzelf. Hij leed aan zware depressies en ze hebben een afscheidsbrief gevonden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...chzelf___.html

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Tja...jammer dat hij die keuze voor de dood ook oplegde aan vrouw en gehandicapte dochter...en de oudste dochter met deze rampzalige verwerking daarvan achterlaat.
    Ik ben niet tegen zelfmoord, dat kan ik nog wel volgen, maar moord...

Zooo erg voor dat meisje...ze zou op stage gaan in het buitenland, ze zou een paar dagen/weken met de familie daarheen gaan en dan die stage dus...en in plaats van een nieuwe levensfase in een ander land, krijgt ze dit op haar bord.
    Onvoorstelbaar.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Dat kan ik ook nooit begrijpen Stuudje. Hoe vaak hoor je niet van mensen die zichzelf zo onmisbaar voor hun omgeving vinden dat ze die maar meenemen.... hoe valt zulke zelfoverschatting te rijmen met geen mogelijkheid uit hun problemen zien?

Vreselijk voor de overgebleven dochter ja, in-triest.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy Lifeboats Bekijk Berichten
    Dat kan ik ook nooit begrijpen Stuudje. Hoe vaak hoor je niet van mensen die zichzelf zo onmisbaar voor hun omgeving vinden dat ze die maar meenemen.... hoe valt zulke zelfoverschatting te rijmen met geen mogelijkheid uit hun problemen zien?

Vreselijk voor de overgebleven dochter ja, in-triest.
    Ik heb één keer een verhaal gehoord van mensen die zelf voor hun zwaar gehandicapte kind zorgden. Toen ze op leeftijd waren en de zorg niet meer konden verrichten, heeft het stel samen met het kind afscheid genomen van het leven. Uiteraard hebben zij de keuze gemaakt voor hun gehandicapte kind. Dat kan ik me dan nog wel voorstellen.

Maar iemand die eigenlijk alles heeft gehad, materieel en financieel in ieder geval. Die dan zijn eigen gezin vermoord, dat blijft gewoon triest. Ik ben wel benieuwd wat hij in zijn afscheidsbrief heeft geschreven, maar dat zal wel nooit bekend worden.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik heb één keer een verhaal gehoord van mensen die zelf voor hun zwaar gehandicapte kind zorgden. Toen ze op leeftijd waren en de zorg niet meer konden verrichten, heeft het stel samen met het kind afscheid genomen van het leven. Uiteraard hebben zij de keuze gemaakt voor hun gehandicapte kind. Dat kan ik me dan nog wel voorstellen.
    Ja, inderdaad. Paar jaar geleden nog, een 80-jarige moeder die haar gehandicapte kind vermoordde omdat ze niet wilde dat het naar een tehuis ging en wist dat zijzelf doodging. Het kind was doodsbang voor een tehuis, na een eerdere poging in een tehuis waar ze misbruikt werd.
    Die dame is vrijgesproken.
    Laatst gewijzigd door Stuudje; 08-04-14 om 06:23.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Peerke
    Guest
    De volgende bankier die is 'gestopt met roken'

De directeur van de Bank Frick & Co AG, de 48-jarige Juergen Frick, werd doodgeschoten in de parkeergarage van zijn eigen bank.

http://www.niburu.co/index.php?optio...ieel&Itemid=28

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Beetje veel toeval allemaal als je het mij vraagt... Het weer wordt beter, niet slechter, het aantal zelfmoorden neemt dan normaal gezien af...

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ja, inderdaad. Paar jaar geleden nog, een 80-jarige moeder die haar gehandicapte kind vermoordde omdat ze niet wilde dat het naar een tehuis ging en wist dat zijzelf doodging. Het kind was doodsbang voor een tehuis, na een eerdere poging in een tehuis waar ze misbruikt werd.
    Die dame is vrijgesproken.
    Wat een in-triest verhaal Stuudje, en ergens toch ook wel weer mooi. Maar wat een beslissing om voor te staan, niet te bevatten.

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zanshin Bekijk Berichten
    Dit vind ik respectloos. Een smiley maakt niet dat je zoiets kan zeggen.
    dat vind ik niet, hier op het forum worden bankiers als de personificatie van het kwaad gezien door velen,
    loopt er 1 tegen lood aan mag je er niet wat van zeggen
    natuurlijk is een leven een leven maar dan nog mensen die zo moedwillig anderen de vernieling in helpen willens en wetens met oplichtproduchten schijnpolisen en weet ik niet wat zijn echt niet beter dan een ordinaire tasjesrover

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Vraag] Hoe bescherm jij je huis en je gezin?
    Door Cyberbeer in forum Huisvesting
    Reacties: 419
    Laatste Bericht: 26-11-14, 21:35
  2. ABN AMRO Failliet?
    Door zilver in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 10-04-14, 06:43
  3. Uitbreiding van ons gezin!
    Door Communicator in forum Dieren en vee
    Reacties: 72
    Laatste Bericht: 11-11-13, 21:09
  4. Bob's voor het gezin! + survival materiaal