Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waterfilter PurifiCup

Wilbert

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Be careful everyone.

The instruction manual states that only clean water (???) should be used for the filter. I thought the purpose of this filter was to clean dirty water. Also the manual has a warning that silver and potassium comes off from the filter and enters into your clean water. I wish that they mentioned this in the product description.

Why would you want to waste money to take clean water and contaminate it with silver and potassium?

I took a picture of the manual that came with the filter so that you can investigate for yourself. See my photo in "Customer Image Gallery" for Purificup. My photos are on the last page (3rd page) and are the only ones that look unprofessional. Curiously my photos have ~17 negative marks form other "customers". Hmm, it seems that someone doesn't like the truth......

• Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk geen waterfilter voor mij, buiten de review die KS hierboven al vermelde vind ik deze toch ook niet een hele positieve reactie en kun je goed ziek ervan worden wanneer je vuil en schoonwater bij elkaar komen. Dan vertrouw ik zelf toch meer op wat chloor. De rest van de 15 reacties ziet eruit of deze door het bedrijf zelf gemaakt zijn om het geheel een beetje op te krikken. Ik neem zelf dan de 3 andere reacties altijd veel serieuzer maar dat kan ook komen dat ik persoonlijk niet zo van die gemaakte typische Amerikaanse "amazing" reclames hou. ;)

I feel totally ripped off having bought Purificup.

First, the device itself is gimmicky. You have multiple containers and caps that you need to assemble to get the filtering unit working. All these pieces (7 in total) make the unit heavy and cumbersome. Using this at the airport, for example, would not be practical.

Second, the instruction manual says to use only CLEAN water. It states, "the definition of "clean" is the water quality has been guaranteed by a proper authority". Why would I buy a filter if I need to always use clean water?

Third, when collapsing the unit into its compact form, the "dirty" filter is stored in the clean cup reservoir. Therefore any residual dirty water drips into the clean cup. I discovered this only when I saw small dirt particles floating in my water. Purificup was clearly not tested in the real world.

Stay away from this product. Not only is it expensive and gimmicky, but its poor design makes me uncomfortable using it.

• Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doet Purifucup ook erg veel aan Marketing. Bekijk eens deze filmpjes en zie dan aan de rechterzijde hoeveel reviews er zijn geupload door Purificup zelf. Een goed product verkoopt zichzelf en heeft geen reviews nodig vanuit de fabrikant/distribuant maar verkoopt door positieve geluiden die consumenten aan elkaar doorgeven. Blijkbaar is er erg weinig positief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is denk ik alleen handig als je ergens woont waar 't kraanwater niet zo lekker is. Misschien om de fluoride eruit te filteren in de US. Ik zou nooit iets kopen dat uit 7 onderdelen bestaat. 7 keer meer kans dat er iets stuk gaat en je hebt geen filter meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...