Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 123
    Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Vier: We weten niet dat het echt slecht gaat omdat de regering steeds blijft zeggen dat het beter gaat en we de crisis voorbij zijn. De bijgeleverde gemanipuleerde cijfers ondersteunen dat verhaal.
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roelf Bekijk Berichten
    Vier: We weten niet dat het echt slecht gaat omdat de regering steeds blijft zeggen dat het beter gaat en we de crisis voorbij zijn. De bijgeleverde gemanipuleerde cijfers ondersteunen dat verhaal.
    Ehm, juist dŠt zou reden zijn om in opstand te komen.
    Maar zolang de gemiddelde burger nog op vrijdagavond met zijn pilsje en de bitterballen, met de zapper in de hand, op de bank voor de tv ploffen kan, is er "niks aan de hand".

Ik ben benieuwd wanneer de 11 procent de militairen die aan de bedelstaf zijn, in opstand komen...ow...dat is waar ook, die mogen niet staken.
    So Long, and Thanks for All the Fish

DickBerts
    Guest
    http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/11/...ce=syndication

KABINET WERKT AAN TIJDELIJKE HUURCONTRACTEN.

De gewone man moet elk moment zijn huurhuis uitgezet kunnen worden, want dat is goed voor de huizenmarkt, lees de banken. Alles gaat eraan zolang we niet in opstand komen, de gezondheidszorg, de bejaardenzorg, de zeggenschap over het huis dat je huurt, je kunt het niet zo gek bedenken of het gaat eraan. Totdat we met zijn allen in een groot werkkamp zitten ten behoeve van de happy few. En reken maar dat we in dat kamp wel een vast contract zullen hebben

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Je moet en je zult al je geld uitgeven. Hoe dan ook. Doe je 't niet? Straf!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    In opstand komen? Ik heb dat opgegeven. Blijkbaar willen de mensen, bewust of onbewust, dat het boeltje naar de kl.te gaat.
    En dus bereid ik mij daar maar op voor. Persoonlijk denk ik dat men over het algemeen niet kan/wil geloven dat het de slechte kant op gaat.
    Niet voordat de ellende aan de voordeur staat. Een mentaliteit van: "Het zal mijn tijd wel duren".

Straks dans ik op de puinhopen.
    En stroop daarna de mouwen op.
    Om vrolijk de nieuwe wereld op te bouwen.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik zou wel willen, maar er zijn hier spooks die 't forum trollen en teveel zien.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    waarom zouden we op dit moment in opstand komen?Recht op uitkering,we hebben nog steeds voedselbanken,volgens mij nu ook zelfs kledingbanken,het eten blijft relatief goedkoop in de winkels.
    Vertel het maar aan sommige landen in afrika en dergelijke...
    Ga je naar de zeer dichtbije toekomst kijken tja dan heb je waarschijnlijk wel een reden om in opstand te komen aangezien alles wordt afgebroken (stap voor stap) en wordt vernietigt,je moet voor jezelf op komen maar
    die kans geven ze ons niet vanwege de vele en te dure belastingen waarvan sommige zelfs verplicht!

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Nu zouden we nog enigzins in opstand kunnen komen. Wacht een aantal jaren en dan zijn we zo arm, moedeloos en onder een politiestaat dat 't niet meer gaat. Ik voor mij prep onder andere voor een opstand die zou kunnen zorgen voor veel geweld en onstabiliteit. Als ik dat met m'n bug-in allemaal overleef dan ga ik eens nadenken of ik hier wil blijven ja of nee. Hangt er natuurlijk af van de uitkomst van die 'Hollandse lente' die er dan geweest is.
    Maar wellicht gebeuren er weer andere dingen in de wereld die ons een tijdje afleiden. En er is altijd nog dat programma op tv van die mafkezen in die fabriekshal ergens...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ehm, juist dŠt zou reden zijn om in opstand te komen.
    Juist niet. Het overgrote deel van de bevolking heeft geen idee dat de cijfers gewoon uit de lucht getrokken worden en de gemiddelde Nederlander kan de connectie niet maken tussen enerzijds een bericht "Het gaat beter" en anderzijds een bericht "4000 ontslagen bij Philips". Door de gemanipuleerde cijfers denkt men dat het beter gaat dan het daadwerkelijk gaat. Er hangt een wortel voor je neus. Het gaat steeds beter..
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 5
    Laatste Bericht: 27-01-15, 04:23
  2. Waarom het financieel niet meer goed komt.
    Door lewieke in forum Macro algemeen
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 16-04-14, 11:42
  3. Waarom je geld op de bank niet veilig is
    Door Kans in forum Macro algemeen
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 06-11-13, 17:22
  4. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 12-12-12, 16:20
  5. Is fysiek goud over een tijdje niet meer aan te komen?
    Door Dr.Prepper in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 05-10-12, 21:33

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten