Ga naar inhoud
GENEGEERD

New York


Summ

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo,

 

Binnenkort vertrek ik voor 9 dagen naar New York.

Ik heb al een lijstje met spullen die ik ga halen daar.

Heeft iemand nog tips?

Alle tips zijn welkom.

 

Als je de tijd hebt, Levi's spijkerbroeken kopen. Volgens mijn broer waren die daar spotgoedkoop.

Of je moet niet van spijkerbroeken houden, net zoals ik... ;)

 

Ik heb liever een broek met van die zakken aan de zijkant :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tijd hebt, Levi's spijkerbroeken kopen. Volgens mijn broer waren die daar spotgoedkoop.

Of je moet niet van spijkerbroeken houden, net zoals ik... ;)

 

Ik heb liever een broek met van die zakken aan de zijkant :)

 

Haha ben niet zo van die broeken met van die zakken aan de zij :p.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tip is om alle "mogelijk verdachte zaken hoe onwaarschijnlijk ook" niet in je handbagage maar in je koffer terug naar NL te brengen.

Verder zou denk ik een tip zijn om te kijken of je wellicht een dag buiten NYC kunt zijn om daar spullen te kopen want in de stad zijn veel zaken waarschijnlijk duurder dan daarbuiten.

Ik was er in 2012 en ik vond het een geweldige ervaring! Ik wens je veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tip is om alle "mogelijk verdachte zaken hoe onwaarschijnlijk ook" niet in je handbagage maar in je koffer terug naar NL te brengen.

Verder zou denk ik een tip zijn om te kijken of je wellicht een dag buiten NYC kunt zijn om daar spullen te kopen want in de stad zijn veel zaken waarschijnlijk duurder dan daarbuiten.

Ik was er in 2012 en ik vond het een geweldige ervaring! Ik wens je veel plezier.

 

Sowieso gaan alle spullen de koffer in ;).

Bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief zijn voor de immigration officer, en je groene voucher/visa afgeven als je weer terug gaat naar nederland.

Verder nooit aangeven dat je drugs hebt gebruikt, of dat je er ooit voor bent opgepakt... of nog erger..

 

Ook niet aangeven dat je voor iets anders bent aangehouden.... etc... etc..

Als je visa waiver program online je niet heeft afgewezen.. alles op nee zetten en ontkennen.

 

Verder geen etenswaren uit het vliegtuig meenemen het vliegveld op. Er staan overal honden op je te wachten.. ook etenswarenhonden.

En dat staat echt lullig.

 

Greetz Holy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief zijn voor de immigration officer, en je groene voucher/visa afgeven als je weer terug gaat naar nederland.

Verder nooit aangeven dat je drugs hebt gebruikt, of dat je er ooit voor bent opgepakt... of nog erger..

 

Ook niet aangeven dat je voor iets anders bent aangehouden.... etc... etc..

Als je visa waiver program online je niet heeft afgewezen.. alles op nee zetten en ontkennen.

 

Verder geen etenswaren uit het vliegtuig meenemen het vliegveld op. Er staan overal honden op je te wachten.. ook etenswarenhonden.

En dat staat echt lullig.

 

Greetz Holy.

 

Thanks for the tip!

 

Iemand nog tips om gear te halen in NY?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik mee??

als ik me eigen goed opvouw pas ik wel in een grote hutkoffer,ik ben heel lief en bijt (bijna) nooit...

ik ben jaloers,ik wil al jaren na Chicago,maar NY is ook goed

 

Haha, als het had gemogen van de mensen in Amerika dan mocht je van mij mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je wat specifieker zijn over het soort gear waar je aan denkt?

Nogmaals: NYC is denk ik relatief duur vergeleken met zaken die buiten de stad liggen.

 

Kleinere prepgear wat in de koffer past :).

Ik heb zelf al een aantal dingen zoals een survival pakketje die hier niet verkrijgbaar is.

En alle prijzen (ik heb het vergeleken) zijn sowieso goedkoper in NY dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleinere prepgear wat in de koffer past :).

Ik heb zelf al een aantal dingen zoals een survival pakketje die hier niet verkrijgbaar is.

En alle prijzen (ik heb het vergeleken) zijn sowieso goedkoper in NY dan hier.

 

Ja wat dan? Multi tools, vaste messen, tarps, rugzakken, outdoor schoenen, broeken, soft shells, visgerei, firesteels, zippo, gps.....?????

Als je de prijzen al hebt vergeleken neem ik aan dat je ook al adressen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Binnenkort vertrek ik voor 9 dagen naar New York.

Ik heb al een lijstje met spullen die ik ga halen daar.

Heeft iemand nog tips?

Alle tips zijn welkom.

 

als je bij een hengelsportzaak aldaar in de buurt bent yoyo reel

die zijn hier niet te krijgen zo ver ik weet...mss kan je er ook 2 of 4 voor mij mee nemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...