Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Zou me niet verbazen of er komt als meer mensen petroleum kachels gaan inzetten een megaheffing qua milieubelasting op. Die dure Zibro brandstof heeft al spul er in ten compensatie van de Co2 uitstoot (daarom waarschijnlijk ook zo duur).

IsaBo
    Guest
    Ik denk dat de Zibro olie zo duur is omdat er al belasting op geheven wordt.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Dat zou ook kunnen. Nu je 't zegt, ik weet niet of die brandstof onder een andere categorie valt of zo.

Wat ik wel aan zie komen met die 'slimme' meters is dat ze gaan zien 'hee, je cv staat niet aan maar je huis wordt wel warmer... En dan zo verder.

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Dat zou ook kunnen. Nu je 't zegt, ik weet niet of die brandstof onder een andere categorie valt of zo.

Wat ik wel aan zie komen met die 'slimme' meters is dat ze gaan zien 'hee, je cv staat niet aan maar je huis wordt wel warmer... En dan zo verder.
    dan laat je je toch afsluiten? dat is niet verplicht, het is alleen verplicht om de aansluiting te hebben liggen
    er hoeft alleen niks doorheen te gaan.
    ga hout stoken, afval is gratis overal middagje tuin onderhoud levert je al een halve kuub hout op
    ga een beetje hout opscharrelen bij iedereen die je kent weg stookkosten

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 46
    Laatste Bericht: 23-10-14, 15:39
  2. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 05-01-14, 06:19
  3. Reacties: 61
    Laatste Bericht: 18-09-13, 12:15
  4. Reacties: 16
    Laatste Bericht: 21-05-13, 15:05

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten