Ga naar inhoud
GENEGEERD

Muggenval (geschikt bij een muggenplaag)


Aanbevolen berichten

U kunt kant en klare muggenvallen kopen, maar deze zijn meestal niet zo goed, zij kunnen een paar van de kleine pestkoppen vangen.

Maar als je in een gebied woont dat wordt geteisterd door muggen dan moet er grof geschut aan te pas komen.

 

De video laat zien hoe u 2 grote muggenvallen kunt maken, een daarvan is zelfs op zonne-energie.

Deze vallen zijn zo effectief dat ze duizenden muggen elke nacht kunnen vangen en een gat slaan in de directe muggenbevolking.

 

 

 

 

 

VLIEGEN VANGEN

 

[video=youtube;-S3tscCoCrM]http://www.youtube.com/watch?v=-S3tscCoCrM#t=90

 

Bron met meer tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb vreselijk zware wierook. Als ik die opsteek komt er geen mug in de buurt.

 

The Mothers Fragance - Zuiveringshout / Zuiveringshout woud / Zuiveringshout goud

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tom: Heeft dat echt zin? Proberen om niet gestoken te worden door zo'n val te plaatsen op je buitennachtelijke verblijf?

 

Lijkt me alleen geschikt voor rond je huis, iets wat misschien in Florida nuttig is, maar niet hier in Europa of tijdens een kampeertocht of bug-out.

 

Hier is het handig om eens goed in je tuin te kijken en die potjes voor je tuinplantjes leeg te gooien, alles waar zich een beetje water in bevind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die grote hoogtoerige Ventilators zie en probeer het vermoedelijke vermogen in te schatten DAN,,,

Tel maar uit je winst in Euro's;)

 

Dit loont zich dus echt niet hier In Nederland.Dat wat je aan muggen ziet (Visueel) is slechts een miniscuul puntje van een JOEKEL van een ijsberg.

En dat geld ook voor de vochtige gebieden hir in Nederland.

Dan steld dat wat daar in die video gevangen word dus ook helemaal niets voor:confused:

Er zitten Miljarden muggen en zelfs dat nog in X

Kun je dus nagaan wat daar in Amerika voor aantallen zitten.Gebieden zoals de Everglades enz enz

 

En via dat solar gevoede ding ....dat is hetzelfde als wat je hier met een vliegenmepper te pakken krijgt.Als je zin hebt(Buiten wel te verstaan)

 

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/17478-muggen-en-hoe-vang-je-ze.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

De door midden gesneden plastic fles met wat water, theelepel suiker, een druppel dreft en een gram gist werkt nog altijd erg goed en kost geen reet. Heeft ook nog eens totaal geen stroom nodig. Ik maak ze hier elke zomer weer en ze zitten altijd vol met muggen maar ook met wespen. Erg effectief.

 

En voor de dagen dat ik 't bos in ga heb ik een heerlijk foute spray met 100% DEET. Smerig goedje maar werkt goed en houdt zo'n 12 uur lang al dat vliegende ongedierte van je weg. Alles behalve knott (mini mugjes van nog geen 2 mm lang die moeilijk irritant in je haar kriebelen en je dan bijten met hun mini-haaientanden-bek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...