Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 48

Onderwerp: Ooit raakt het op!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilbert Bekijk Berichten
    Ik heb zelf ook al voorgesteld dat iedereen die zich ergert aan mijn berichten, mijn berichten overslaat, of mij in de negeerlijst zet via de persoonlijke foruminstellingen. Dat lijkt me ook beter voor de sfeer op het forum.
    Beste Wilbert,

Je bent op Preppers.nl bezig.

Dit is een preppersite.
    Sommige posts van je zijn net zo dom als op het viva forum waar een topic over de maandelijkse ongemakken gaan zoiets posten als:
    "Maandelijkse ongemakken? Wat een onzin toch allemaal, jullie verbeelden je gewoon alles, stel je niet aan, ik heb nergens last van !"

Dus ipv iedereeen hier aan te raden om je onder de negeerknop te zetten is het mischien beter jezelf af te vragen of je wel op het juiste forum bent terecht gekomen?

Prep ze,
    K a n s

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    De meeste rampen in geÔndustrialiseerde landen duren niet langer dan een paar dagen of weken.
    WWII duurde toch echt een aantal jaartjes hoor. En de Europese steden die gebombardeerd zijn hebben daar langer last van gehad dan "een paar weken". Ik geloof dat ze in Fukushima ook nog niet helemaal klaar zijn met de reactor. Tsjernobyl, ook zo'n geÔndustrialiseerde stad. Ben je er recentelijk nog geweest?

is een leerzame en leuke levensstijl of hobby.
    Hobby? Kantklossen is een hobby. Treintjes bouwen, ook een hobby. Maar preppen? Voor jou misschien.

je bent dertien jaar oud, dus een waarschuwing over de risico's van extreem preppen vind ik op zijn plaats. Weblink: http://preppers.nl/forum/threads/925...ight=obsessief
    Definieer "extreem preppen" eens voor me. Wat de een extreem vindt, vindt de ander amateuristisch. Wat is jouw definitie van "extreem"? Je geeft namelijk geen enkel referentiekader. Ook niet in je eerdere post.

Praat regelmatig met je ouders of met een paar andere verstandige volwassenen over je belangstelling voor preppen, zodat ze kunnen opletten dat je er niet obsessief of angstig door wordt. Want dan is de oplossing mogelijk erger dan het probleem.
    "Verstandige volwassenen..." Okay. Ik spreek dagelijks "verstandige volwassenen", die er niet de noodzaak, danwel het nut van inzien om toch (net als oma vroeger) tenminste voor een paar dagen water en eten in huis te hebben, al was het maar voor onverwachts bezoek. Ben jij een "verstandige volwassene" Wilbert?

Overigens wel lief dat je je zorgen maakt over Marijn, WIlbert!

Ik hoor het wel.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Ik hoor het wel.
    Ik denk het niet.

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Voor een genuanceerde discussie is het vaak wenselijk dat er uiteenlopende standpunten aan bod komen. Bovendien lijkt het me goed voor de reputatie van de prepper-community in Nederland, als er op dit forum ook kritische, relativerende en gematigde visies te lezen zijn. En dat lijkt me ook zinvol omdat er kinderen kunnen meelezen. Dat betekent niet dat andere visies onjuist zouden zijn, want niemand weet hoe de toekomst eruit zal zien. Wat mij betreft kunnen de verschillende inzichten goed naast elkaar bestaan in dialoog en van elkaar leren.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Ik zeg helemaal niks........

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Voor een genuanceerde discussie is het vaak wenselijk dat er uiteenlopende standpunten aan bod komen. Bovendien lijkt het me goed voor de reputatie van de prepper-community in Nederland, als er op dit forum ook kritische, relativerende en gematigde visies te lezen zijn. En dat lijkt me ook zinvol omdat er kinderen kunnen meelezen. Dat betekent niet dat andere visies onjuist zouden zijn, want niemand weet hoe de toekomst eruit zal zien. Wat mij betreft kunnen de verschillende inzichten goed naast elkaar bestaan in dialoog en van elkaar leren.
    Allemaal leuk en wel, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Derhalve is het mij, en dus ook de rest van de goegemeenschap alhier, volstrekt onduidelijk wat jouw "verschillend inzicht" is, daar je geen enkel referentiekader geeft, noch adstrueer je op enigerlei wijze je visie. Dialoog is leuk, edoch, mijn waerde, wat u doet, is slechts het voeren van een monoloog, daar u niet ingaat op de inhoud maar slechts een zinloos betoog geeft over "verschillende inzichten".

Dus, lees mijn vraag nog eens amice!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wat mij betreft kunnen de verschillende inzichten goed naast elkaar bestaan in dialoog en van elkaar leren.
    Jij...dialoog?

Proest.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2012
    De meeste rampen in geÔndustrialiseerde landen duren niet langer dan een paar dagen of weken.
    Klopt. En investeren in vastgoed gaf gegarandeerd rendement. Tot 2008.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ik verdenk je nu echt ervan dat je ook op zoek bent gegaan op het viva-forum en het draadje naar de maandelijkse probleempjes, om daar jou visie, sorrie "verschillende inzicht", te geven?

Raadsel:
    De titel van dit topic + GEDULD ?

K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 02-05-14 om 22:02.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik mag 't eigenlijk niet doen maar als 't nog lang door gaat doe ik 't toch...

Vergelijkbare onderwerpen

1. Grootbanken gevaarlijker dan ooit!
    Door Charlie in forum Macro algemeen
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 31-10-13, 07:28
  2. Grootste IPO ooit binnenkort?
    Door Kans in forum Macro algemeen
    Reacties: 34
    Laatste Bericht: 28-10-13, 14:40
  3. Goedkoopste grill ooit
    Door dixy in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 6