Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat voor type product zou je graag nog in de prepshop zien?


Aanbevolen berichten

Topic idee na contact met @Simurgh

 

In de prepshop worden een hoop mooie spullen aangeboden en er komen er ook nog steeds meer bij.

Door de goede service en de meestal ok prijzen bedacht ik mij...ik heb nog meer op mijn lijstje....balen dat het niet bij deze shop te koop is.

 

--> Wat voor type product zou jij nog willen zien in de prepshop?

 

Ik bedoel bijv. een e-tool of scheerolie. Kan van alles zijn. Dit draadje is niet om de merken, verschillende typen van een product te bespreken, maar echt algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Meer kleding: mutsen, shemagh (PLO sjaal of grote zakdoeken), thermo, sokken enz.

Meer lang houdbaar voedsel. (grootverpakking)

Meer (losse) EHBO items, bijvoorbeeld wondontsmetting, anti insect spul.

Eventueel navigatie (GPS) en goede kompassen.

 

 

 

Is zo wat ik mij de laatste keer bedacht toen ik de shop bezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seedvaults! En dan vooral winterharde gewassen en gewassen die Nederlands(schijtweer)-proof zijn :p

 

En voor mezelf niet perse maar als we toch zulke messengekkies op het forum hebben waarom niet profiteren en inspelen op deze vraag? ;)

 

Wellicht raw materials om te klooien: autobladveren voor messen of leer voor leerbewerking etc? Wellicht wat meer DIY pakketen voor kleine zonnepanelen of kleine water/windmolens?

 

Zo maar een paar suggesties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shemagh, meer kleding en boeken.

 

Meer legerrantsoen eten(ik weet dat mensen er tegen zijn maar in combinatie met normaal blikvoedsel is het een ideale uitkomst) en die mintcakes, die zijn echt handig.

 

En wat @AWOL zei, meer losse EHBO items. Wat ik als ehbo'er graag zie is een trauma zwachtel, die zit in de traumakit op prepshop.nl maar is alleen @€/&!& duur vanwege het stollingsgranulaat dat ook in de kit zit (35 euro voor een buisje) en naarmijn mening is dat niet handig.

 

Meer los spul dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het bovenstaande hier allemaal beamen en als toevoegingen,

 

- Opslagpotten van glas

- Een divers aantal backpack harnassen maar dan zonder de backpack. Op deze manier kun je je eigen backpack maken door verschillende formaten aan elkaar vast te klikken/verstellen.

- Tuin/klein-agrarisch spul (van bemesting tot aan omheining etc.)

 

Eventueel kun je de prep-shop laten dien als 'de plek voor je survival spullen (BOL en BOB)' waarbij diverse bedrijven zijn benaderd die spullen kunnen leveren als 'prepshop' daar om vraagt. Deze (vaak kleine) respectabele bedrijven onder een 'banner' van de prepshop laten vallen kan beide kampen veel opleveren. Een meer divers aanbod in de prepshop en voor de bedrijven een hogere omzet mogelijkheid.

 

Laat ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om erbij te zeggen dat ik denk dat dit alleen werkt als de bedrijven de tijd krijgen om dit verzoek in behandeling te nemen. Soms kan het handig zijn om van bepaalde producten een voorraadje te hebben maar niet alles kan en juist door dan in te zetten op langer wachten (zoals bij een bestelling) kun je kwaliteit een stuk beter garanderen denk ik. En wij preppers kunnen toch best een weekje (of iets meer) wachten op dit moment toch :p?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@morningglory & @Range, ik heb een half jaartje geleden ook gevraagd of ze Weckketels en (Weck) toebehoren willen opnemen in het assortiment. Helaas was dat toen niet de richting die men voor ogen had voor de prepshop. Hoewel ik zelf regelmatig een doosje weckpotten bestel was er kennelijk niet heel veel vraag naar. Misschien dat dit nu veranderd als er meer mensen gaan Wecken.

 

Ook zou ik graag een goede inblik machine zien met blikken en deksels. Die zijn een stuk lastiger te vinden. Ik heb er inmiddels één maar nog geen goede leverancier gevonden voor blikken en deksels.

 

Ik ben van mening als je voedsel in gaat slaan dat je jezelf minimaal beschermd tegen de stijgende prijzen van voedsel (kan wel eens de pan uit rijzen), maar het is ook nog eens tientallen jaren houdbaar.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien, is het mogelijk, dat de webshop, zo af en toe inkoopacties regelt.

Bv die weckketels, bv goede slaapzakken, bv de zeep...oh, die is net geweest :)

Als er een behoefte is aan spullen, dat er dan minstens twintig, dertig, weet ik hoeveel mensen zich opgeven en er een grote inkoop met korting gedaan kan worden.

Dit systeem van een goede prijs bedingen ken ik zelf van een paar jaar geleden van een website, die heette MiepKniep daar ging het voornamelijk om huishoudelijke spullen.

Mijn slaapzak heb ik van de fabriek gekocht, met een gezamenlijke inkoopactie. Scheelde toch bijna 50 euro doordat we alle bestellingen in één keer deden.

 

Daarnaast staat het iedereen natuurlijk vrij om bij anderen te informeren of er belangstelling is voor een gezamenlijke inkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weckpotten kan je beter in de kringwinkel kopen, het zijn meestal het oude model maar die doen het zeker niet slechter, wel steeds goed letten dat de rand niet geraakt is.

In de winkel betaal je al snel 8-10€ voor 4 x 1L potten, kosten in de kring tussen de 0,25-0,50 cent/st.. ik heb zelfs het geluk gehad om daar een nieuwe halfautomatische inmaakketel in doos

te kunnen kopen voor 15 € :D voelde mij bijna een dief :p

 

Dat terzijde sta ik er zeker ook achter mocht er weck verkocht worden in de prepshop, zeker voor weck accessoires zoals dichtingen en klemmen gaan ze aan mij een klant hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk allemaal die ideeen, maar als de prepshop al die zaken toe gaat voegen moet het wel tegen een leuke prijs zijn. Anders blijft de prepshop met alles zitten omdat het elders veel goedkoper te krijgen zal zijn (uitzonderingen daar gelaten)

Ziplock zakjes bijvoorbeeld, kosten bij de Action geen drol. daar kan de prepshop denk ik niet tegenop.

 

Ik denk dat de prepshop zich moet beperken tot de basic survival spullen en spullen welke in Nederland niet algemeen verkrijgbaar zijn. Het idee van @Stuudje vindt ik ook erg goed, inkoopacties dus! Dat is mijn idee van een prepshop.

 

Overigens wil ik wel het voorstel van @Lekker steunen :p:p:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic idee na contact met @Simurgh

 

In de prepshop worden een hoop mooie spullen aangeboden en er komen er ook nog steeds meer bij.

Door de goede service en de meestal ok prijzen bedacht ik mij...ik heb nog meer op mijn lijstje....balen dat het niet bij deze shop te koop is.

 

--> Wat voor type product zou jij nog willen zien in de prepshop?

 

Ik bedoel bijv. een e-tool of scheerolie. Kan van alles zijn. Dit draadje is niet om de merken, verschillende typen van een product te bespreken, maar echt algemeen.

 

Leuk draadje! Bedankt voor het starten!

 

 

En iedereen bedankt voor het delen van jullie ideeën!

 

Wat er van uit komt... Dat gaan we meemaken, maar het is fijn te lezen dat zoveel mensen meedenken!

 

Groetjes Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...