Ga naar inhoud
GENEGEERD

Take Shelter


Paratoi

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
haha nee, dat is ook weer zo'n uitdrukking. Ik vroeg laatst een student van me of hij mij snel kon komen helpen met het tillen van een kast. Deze reageerde en liep zo langzaam, dat ik tegen hem zei; als je nog langzamer loopt ga je terug in de tijd.

 

Haha, ik snap je nu. Ik leef in dergelijke opzichten in het verleden! XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hem al eerder gezien en vond het niet een heel slechte film of zo, het is alleen meer een film over zijn psyche dan over een SHTF, die speelt voornamelijk in zijn hoofd af. De werkelijke boodschap is echter wel diep weggewerkt en het vergt enig denkwerk om de clue te vinden. Heb zelf na de film nog enige tijd rondgehangen op het IMDB forum van deze film, dat verklaart toch wel een deel hoewel ook daar de meningen soms nogal tegenstrijdig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...