Ga naar inhoud
GENEGEERD

[27Mc] Papa Romeo Ronde Dinsdag 13 Mei van 19:00 -20:00


Communicator

Aanbevolen berichten

Prepperronde.png

Halleeej beste luitjes!

 

Het is eindelijk weer zo ver! De maandelijkse PAPA ROMEO RONDE gaat weer van start!

Maar dit maal voornamelijk via Teamspeak!

Deze maand staat de ronde in het teken van alertering. Ik wil hierover graag met jullie discussiëren!

 

27MC

Momenteel ben ik zelf niet in staat om op te roepen via de 27mc. Maar meeluisteren wel!

 

Ik wil iedere 27mc'er deze dag aansporen om ook op kanaal 4 stand-by te zitten en op te roepen voor

de Papa Romeo Ronde. Wie weet kun je nog contacten leggen met medeleden uit je omgeving!

De eerste 15 minuten zal ik roepen op de FM, de overige 15 minuten op USB (27.005MHz)

Het is de bedoeling dat we deze rondes gebruiken om onze communicatieve vaardigheden te testen!

hier hebben we wel een aantal kopstukken voor nodig die hierbij helpen. door het ganse land!

 

Landkaart-nederland-provincies.gif

 

In vrijwel alle cirkels hebben we minimaal één persoon nodig die dit gebied kan monitoren.

Ikzelf heb het gebied tussen zeeland en Noord-Brabant onder mijn dekking (west-Brabant dus).

Als het enigszins mogelijk is, wordt er ook verwacht dat je online bent in de de chatbox van www.preppers.nl

de chatbox is HIER te vinden!

 

TEAMSPEAK

We maken momenteel gebruik van een eigen beveiligde TEAMSPEAK server waar iedereen welkom is.

Het enige wat je nodig hebt is de nieuwste Teamspeak software (client),

en de inlog-gegevens van de server. (te vinden op de WIKI pagina)

 

Voor Meer informatie over de Prepper Ronde check de WIKI

 

Agenda 13 Mei(zie ook de kalender)

19:00 - Welkomst en aanmelding

Om 19:00 uur zal Communicator beginnen met uitluisteren op de 27.005 MHz FM/SSB. voor dePAPA ROMEO Ronde.

Bij ontvangst van een signaal zal bevestiging plaatsvinden via Team Speak of de Chatbox van preppers.nl!

 

- 20:00 Afsluiting Papa Romeo Ronde 27mc

Alle deelnemers worden bedankt en zullen we via teamspeak verder discussiëren.

Aan de discussie op teamspeak is geen tijd gebonden.

 

De volgende onderwerpen zou ik op teamspeak graag aan bod laten komen:

- Alerteringssysteem

- p2000

- www.noodnetwerk.nl

 

En natuurlijk is er daarna alle tijd om je prangende vragen te stellen!

 

Einde Agenda

 

De Prepper Ronde is elke tweede Dinsdag van de maand van 19:00uur tot 20:00 uur

Kijk ook voor de datums voor 2014 op de WIKI pagina en zet deze dus vast in je Agenda!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik sta stand-by op luisterstand op 27.005MHz (Kanaal 4)

En De TeamSpeak server staat geduldig te wachten op jullie allemaal :D

 

En niet te vergeten de chatbox van preppers.nl

 

EMG-COM is pasword protected op TeamSpeak, wat is het paswoord? (Staat NIET op de wiki pagina)

Link naar reactie
Delen op andere sites

EMG-COM is pasword protected op TeamSpeak, wat is het paswoord? (Staat NIET op de wiki pagina)

 

Het lijkt mij dan ook logisch dat je het kanaal "PAPA ROMEO RONDE" had gekozen om de ronde bij te wonen...

 

En anders in het Cafe ...

 

EMG-COM is inderdaad een gesloten kanaal, daarom staat hij ook onder: *** Private Rooms *** ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dan ook logisch dat je het kanaal "PAPA ROMEO RONDE" had gekozen om de ronde bij te wonen...

 

En anders in het Cafe ...

 

EMG-COM is inderdaad een gesloten kanaal, daarom staat hij ook onder: *** Private Rooms *** ;)

 

Dat bestaat niet op je server! En cafe ook al niet. (We hebben het toch over deze met IP: 176.9.35.47 he?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...