Resultaten 1 tot 1 van de 1
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012

Rusland heeft 20% van zijn Amrikaans schuldpapier gedumpt

Ergens rond maart was er een uitschieter te zien in de FED balans.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...asurys-held-fe

Deze uitschieter gaf aan dat er een buitelandse partij was die amerikaans schuldpapier op de markt heeft gegooid.
    Door de constructie van de rapportage is nu pas duidelijk geworden dat Rusland net voor de escallatie in de Oekraine zo'n 20% van hun Amerikaans schuldpapier op de markt hebben gedumpt.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...er-whopping-40

Dit is ruim 100 Miljard en niet bepaalt wisselgeld te noemen zelfs in het groter geheel zijn dit bedragen die er toe doen...
    Mischien nog wel belangrijker is het signaal dat er gegeven wordt.

Als we het over oorlog hebben denken we meestal nog steeds aan wapens, kogels, raketten enz.
    Maar het is in deze tijd veel waarschijnlijker dat een oorlog gevochten zal worden in het digitale, fiat, economische enz domein.
    Dat dit domein heel waarschijnlijk ook een conventionele oorlog zal worden die dan weer een grote kans heeft nucleair te worden hoeft weinig betoog denk?

En zoals elke grote oorlog ook begonnen is met kleine conflicten die groter en groter werden zo zie ik hier de trend dat de economische stappen van klein naar groter aan het gaan zijn.
    Niet dat ik denk dat er geen weg terug meer is, maar wel dat ik bang ben dat bv voor Amerika een oorlog beter te verkopen is aan hun bevolking dan toegeven dat door misbeleid en misbruik het land compleet aan de grond zit en elke Amerikaan de komende jaren enorm in welvaart zal moeten inleveren nog zonder de gevolgen van die zichtbare economische oorlog die zich aan het vormen is.

Ik zal de komende maanden deze financiele oorlog blijven volgen.
    Het zal mij namelijk niet verbazen als deze oorlog al veel verder geescaleerd is dan bv de zichtbare conventienele oorlog die momenteel in de Oekraine aan de gang is.

Prep ze,
    K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 15-05-14 om 20:47.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wie heeft er met zijn Firesteel lopen klooien??!!
    Door Lekker in forum Koffiecorner
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 20-04-14, 20:06
  2. Doet Nederland het in zijn broek voor Rusland?
    Door DickBerts in forum Binnenland
    Reacties: 84
    Laatste Bericht: 27-01-14, 15:38
  3. Ban Ki-moon: Assad heeft al zijn rechten verspeeld
    Door Rodin in forum Internationaal
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 07-06-12, 21:32

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten