Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16
    Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2013

Angry China wil security bondgenootschap vormen met rusland en iran

China calls for new security pact with Russia, Iran
    Chinaís president has called for a security pact with Iran and Russia, amid escalating tensions between his country and the US. Shi Jining made the call at the Fourth Summit of the Conference on Interaction and Confidence-Building Measures in Asia. Iran and Russia have not yet responded to Shiís offer. But observers believe that if Moscow and Tehran accept the proposal, an alliance among the three countries will help the balance of power in Asia.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=f25_1...LPFlAzcEYdL.99
    "A "Fortress" is anything that now seems solid, any status quo we take for granted, it applies to nations, relationships, personal success, life, faith, health, empires, or any other comfort zone.
    No fortress stands against time, and even worse, it is a vulnerable static target for constant external attack.
    One can only try to prepare for the time when the Fortress crumbles down, brace yourself, it will be Tough."

-Myles Kennedy

Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2013
    NAVO ala Azie?

Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bot mes Bekijk Berichten
    NAVO ala Azie?
    denk het ja
    "A "Fortress" is anything that now seems solid, any status quo we take for granted, it applies to nations, relationships, personal success, life, faith, health, empires, or any other comfort zone.
    No fortress stands against time, and even worse, it is a vulnerable static target for constant external attack.
    One can only try to prepare for the time when the Fortress crumbles down, brace yourself, it will be Tough."

-Myles Kennedy

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2mansterk Bekijk Berichten
    China calls for new security pact with Russia, Iran
    Chinaís president has called for a security pact with Iran and Russia, amid escalating tensions between his country and the US. Shi Jining made the call at the Fourth Summit of the Conference on Interaction and Confidence-Building Measures in Asia. Iran and Russia have not yet responded to Shiís offer. But observers believe that if Moscow and Tehran accept the proposal, an alliance among the three countries will help the balance of power in Asia.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=f25_1...LPFlAzcEYdL.99
    Ik denk als het niet echt security word maar meer een aanvals pact
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Dictators pact.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ik denk als het niet echt security word maar meer een aanvals pact
    Ik denk eerder om te voorkomen dat de VS ergens in gaat grijpen. De VS komt op deze manier in een lastig pakket omdat ze hun rol als dominante wereld leider (die ik overigens afkeur) niet kunnen blijven spelen. En dat zorgt meteen voor nieuwe problemen omdat de VS die rol niet graag op zullen geven. wordt ongetwijfelt vervolgt.....................

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Ik denk eerder om te voorkomen dat de VS ergens in gaat grijpen. De VS komt op deze manier in een lastig pakket omdat ze hun rol als dominante wereld leider (die ik overigens afkeur) niet kunnen blijven spelen. En dat zorgt meteen voor nieuwe problemen omdat de VS die rol niet graag op zullen geven. wordt ongetwijfelt vervolgt.....................
    Ja, dat s waar. Maar wie zou het dan worden?
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ja, dat s waar. Maar wie zou het dan worden?
    china, denk toch wel dat china de meeste macht heeft van die 3 landen rusland is ook niet klein trouwens .

-Myles Kennedy

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2mansterk Bekijk Berichten
    china, denk toch wel dat china de meeste macht heeft van die 3 landen rusland is ook niet klein trouwens .
    Nee dat is waar. Ze zijn allemaal groot en machtig.
    -Rataplan

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Dat zou wel eens een zeer interessante ontwikkeling zijn om te volgen. Mocht dat gebeuren, dan is US de mond gesnoerd.

Aan de andere kant wat [MENTION=2523]phtvs[/MENTION] zegt kan dan in sneltrein vaart gebeuren. WW3 staat dan net zo hard voor de deur als de koude wereld oorlog waar mijn ouders mee te maken hebben gekregen. Zou er verzoening mogelijk zijn? Ik denk het eerlijk gezegd niet. China hoeft niet veel moeite te doen om te lezen wat Amerikanen allemaal op hun geweten hebben. Rusland bekijkt de US (terecht) met argusogen als ik het verleden even bekijk. Backstab acties maakt je beste vriend in je worst case vijand dat niet eerder opgelost zal zijn tot ťťn van hen van de bodem permanent is weggevaagd.

Probleem is echter. Het is geen 1 op 1 qua persoon maar cultuur en cultuur... het spreekt voor zich wat de veelvoud van mensen aan aantallen zijn en ook de impact op moeder natuur.

Ik zal eerlijk zijn. Ik verwacht oorlog... sterker nog, in de tijd dat ik mijn kinderen zou opvoeden dan zullen ze opgroeien in een tijd van oorlog. Ik hou dus rekening met 10 tot 20 jaar maximaal dus. Eraan gaan gaan we toch als men besluit om alles af te vuren wat we maar hebben (ik zie US alle remmen die ze hebben los gooien). En zolang de US bestaat en haar tactieken toepast dan vrees ik dat dit werkelijkheid wordt ook.

Ondanks deze duistere kijk blijf ik optimistisch. The rise of you is the downfall of others en mocht ik de kans krijgen om te herbouwen dan met alle plezier en alle liefde.

Het is vreemd om tegen je grootouders te zeggen dat ze er in geslaagd zijn om hun kinderen en kleinkinderen in relatieve vrede op te laten groeien maar dat hun kleinkinderen te maken krijgen met de ellendes waar mijn grootouders zo hard tegen hebben gestreden maakt het een meer dan bittere pil om te slikken.

Ha dan komt mijn motto met een kern van waarheid toch nog goed van pas !

'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om zijn manier hoe!'
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Vergelijkbare onderwerpen

1. Gevaarlijk precedent in SyriŽ : Westen vs Rusland & China
    Door lewieke in forum Internationaal
    Reacties: 305
    Laatste Bericht: 04-02-15, 13:52
  2. De gasdeal tussen China en Rusland
    Door Kans in forum Macro algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 30-05-14, 10:25
  3. Rusland en Iran dumpen de dollar