Ga naar inhoud
GENEGEERD

[app] 7 minutes workout


Aanbevolen berichten

Ook hier weer een app voor je gezondheid.

Ik heb de afgelopen jaar á 2 jaar weinig aan mijn gezondheid gewerkt en ben dit dus weer aan het oppakken.

Ik weet dat je in 7 minuten per dag niet een onwijze bodybuilder word, maar het is altijd beter dan het niet te doen en met een zak chips op de bank te ploffen ;)

 

Deze app helpt je met een aantal makkelijke oefeningen en je kunt naarmate je beter word de tijd die je per oefening moet doen langer laten duren.

Eigenlijk een beetje je persoonlijke trainer.

7min-Full-Workout.jpg.85fa31161a5d8a19c4e517e6d81e3513.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Best n goed idee....

Ook hier weer een app voor je gezondheid.

Ik heb de afgelopen jaar á 2 jaar weinig aan mijn gezondheid gewerkt en ben dit dus weer aan het oppakken.

Ik weet dat je in 7 minuten per dag niet een onwijze bodybuilder word, maar het is altijd beter dan het niet te doen en met een zak chips op de bank te ploffen ;)

 

Deze app helpt je met een aantal makkelijke oefeningen en je kunt naarmate je beter word de tijd die je per oefening moet doen langer laten duren.

Eigenlijk een beetje je persoonlijke trainer.

7min-Full-Workout.jpg.85fa31161a5d8a19c4e517e6d81e3513.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepass Gaat niet om bodybuilden bij 7 minutes hoor. Is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van training. Daaruit hebben ze deze work-out gedestilleerd waarmee je allerlei spiergroepen heel effectief kunt trainen. In 7 minuten doe je 1serie van afwisselende oefeningen (elk 30 sec) waar je niet/nauwelijks spullen voor nodig hebt. Bedoeling is dat je ze ook behoorlijk intensief uitvoert en liefst doe je 2-3 rondes achterelkaar.

 

Ik vind het een hele goede serie en super laagdrempelig door korte duur en die app die zorgt dat je bij de les blijft.

 

Als je googlet op 7 minutes workout vind je veel meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je wel Leidseprepper. Het was mij alleen maar om aan te geven waarom hij (Wonderland) in hemelsnaam iets met bodybuilden zou willen of dat associeerd met fitheid/conditie oid. Dit zijn inderdaad erg laagdrempelige oefeningen welke best effectief kunnen zijn en niets met bodybuilding te maken hebben....:D

Bedankt dat je me scherp houdt :D

 

@prepass Gaat niet om bodybuilden bij 7 minutes hoor. Is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van training. Daaruit hebben ze deze work-out gedestilleerd waarmee je allerlei spiergroepen heel effectief kunt trainen. In 7 minuten doe je 1serie van afwisselende oefeningen (elk 30 sec) waar je niet/nauwelijks spullen voor nodig hebt. Bedoeling is dat je ze ook behoorlijk intensief uitvoert en liefst doe je 2-3 rondes achterelkaar.

 

Ik vind het een hele goede serie en super laagdrempelig door korte duur en die app die zorgt dat je bij de les blijft.

 

Als je googlet op 7 minutes workout vind je veel meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging er mij ook zeker niet om een bodybuilder te worden. Hahaha heb je mijn bouw weleens gezien ;)

 

Ik wil wel meer uithoudingsvermogen opbouwen en mijn conditie opschroeven. Hierna kan ik mij weer druk gaan maken om weer Muay Thai te gaan oppakken.

Voorlopig dus even 7 minutes workout voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

als student van het menselijk lichaam hebben we vaak een hekel aan dit soort dingen maar voor redelijk snel resultaat werken ze vaak wel alleen is het vaak het probleem dat je geen effectieve conditie opbouwt met dit soort dingetjes maar iedereen zn eigen ding

 

Stuur mij ff dan een goeie trainingsschema :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...