Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gevriesdroogde koffie


Kans

Aanbevolen berichten

Stom hoe je soms dingen vergeet.

Ik gebruik koffie bonen, die ik invries en vlak voor gebruik ontdooi en maal.

Dus altijd wel 1/2 jaar voorraad.

Zag ik vandaag ineens vandie oploskoffie staan, ok njet zo lekker als mijn verse koffie maar wel jaren houdbaar!

Dus maar meteen een voorraadje ingeslagen.

Kun me niet herrinneren dat ik het al ergens in een topic had gezien, lijkt me ook een goed ruilmiddel hier in Ned. al die koffie verslaafden:eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wauw, zoveel koffie... Ik ben een koffie liefhebber, maar wel van kwaliteit, ik stap liever over op eindeloos houdbare goede thee en een mooie herinnering aan mijn mooie espresso, Hawaï kona bonen dan naar oploskoffie overstappen, vind het echt niet lekker namelijk. Toch denk ik ook inderdaad dat het een super ruil middel zal zijn in Nederland! Zou je koffie kunnen laten groeien in Nederland? Ik denk van niet! Het zetten is niet zo'n probleem in mijn ogen alleen verse bonen wel.

 

 

 

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, zoveel koffie... Ik ben een koffie liefhebber, maar wel van kwaliteit, ik stap liever over op eindeloos houdbare goede thee en een mooie herinnering aan mijn mooie espresso, Hawaï kona bonen dan naar oploskoffie overstappen, vind het echt niet lekker namelijk. Toch denk ik ook inderdaad dat het een super ruil middel zal zijn in Nederland!

 

Dat denk je nu, en ik ook wel hoor, maar na een of twee weekjes zonder mijn eigen koffie....

Nou dan smaakt die oploskoffie heerlijk, zeker als je een halve dag met je rugzak bij min 10 hebt gewandeld en je dan een bakkie hette oplos maakt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk je nu, en ik ook wel hoor, maar na een of twee weekjes zonder mijn eigen koffie....

Nou dan smaakt die oploskoffie heerlijk, zeker als je een halve dag met je rugzak bij min 10 hebt gewandeld en je dan een bakkie hette oplos maakt....

 

Volgens mij is dat dan even een stukje hemel in de hel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat dan even een stukje hemel in de hel :D

 

Heb ooit gelezen (volgens mij in SAS suvival handboek) dat je van koffie dorst krijgt terwijl thee juist dorst lest.

Hoe dan ook: thee is geen koffie en zelfs slappe prut is beter dan geen koffie IMHO.

(Ben dan ook wel een koffie-junkie.)

Dus, volmondig ja voor de gevriesdroogde variant als ik daar over 10 jaar nog kan van 'genieten'. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ooit gelezen (volgens mij in SAS suvival handboek) dat je van koffie dorst krijgt terwijl thee juist dorst lest.

Hoe dan ook: thee is geen koffie en zelfs slappe prut is beter dan geen koffie IMHO.

(Ben dan ook wel een koffie-junkie.)

Dus, volmondig ja voor de gevriesdroogde variant als ik daar over 10 jaar nog kan van 'genieten'. ;)

 

Heb hier een link over drinken en een goede uitleg over koffie.

http://www.gezondheidsnet.nl/voeding/artikelen/1427/water-drinken-tijdens-het-lijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...