Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe BOT


Flos

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hij is inderdaad een 20 tal cm. hoger . Hij wordt ingericht zoals de vorige . Denk er over om hem in camo kleuren te spuiten . Er moet een tafel aankomen een bagagedrager een reserve wiel , water tank en jerrycan voor diesel en benzine .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kar moet eerst ontmaagd worden op een SC, tot die tijd denk ik met weemoed terug aan de oude.

 

Gelukkig heb ik alle vertrouwen in Geert en mogen we deze kar binnenkort ook in ons preppers hart sluiten. :)

 

Hij moet inderdaad klaar zijn tegen de volgende SC .

 

Geert

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet me weer denken... Wanneer begint Walking Dead weer? Oktober?

 

Season 5 is to premiere sometime in october 2014:)

 

ik moet wel zeggen dat ik de serie vroeger leuker vond, kan zijn omdat je toen echt zag hoe ze aan het overleven waren en steeds verlaten stadjes bezochten. nu hebben ze magische blikken met eten in die lege rugzakjes met altijd genoeg kogels.

 

Maar @Geert ik heb zelf niet zoveel verstand van aanhangers en heb natuurlijk ook niet je vorige gezien behalve op foto's maar waarom heb je een nieuwe? simpelweg vanwege meer ruimte of is deze ook steviger voor in een SHTF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Season 5 is to premiere sometime in october 2014:)

 

ik moet wel zeggen dat ik de serie vroeger leuker vond, kan zijn omdat je toen echt zag hoe ze aan het overleven waren en steeds verlaten stadjes bezochten. nu hebben ze magische blikken met eten in die lege rugzakjes met altijd genoeg kogels.

 

Maar @Geert ik heb zelf niet zoveel verstand van aanhangers en heb natuurlijk ook niet je vorige gezien behalve op foto's maar waarom heb je een nieuwe? simpelweg vanwege meer ruimte of is deze ook steviger voor in een SHTF

De eerst reden dat ik een andere wilde is omdat ik deze kan afsluiten met een ( hang) slot . Tweede reden is dat ik lichter wil zijn . De vorige had een dubbel frame . Onder en bovven de huif . De derde reden is . In hou wel van verandering zo blijf ik bezig . Kan ik eens mijn spullen controleren .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen had ik wat tijd dus ik dacht laat ik wat aan mijn BOT werken .

Dus de drager voor mijn tafelbladen gemonteerd .

vroeger was ik alijd in voor sterk en degelijk nu ga ik voor licht en roestvrij .

Dus ik heb voor aluminium gekozen . Het is niet alleen duurder maar ik kan het ook niet lassen .

Dan maar schoeven . Mijn eerste probleem was dat ik zelftappende schroeven wauw gebruiken in rvs .

Maar rvs is zacht en het frame van de aanhang wagen is in staal dus hard . Dus dat lukte al niet .

Dan maar gaatjes boren en draad tappen M5 en rvs schoeven er in gedraaid .

Volgende probeem is dat de aluminium plaat te veel meegeeft, daar moet nog versterking onder .

Volgende probleem . De poot achteraan is te lang . 15 cm ingekort .

Bij het nemen van de foto zag ik dat ik het aan de andere kant had gemonteerd dan bij de oude BOT . :mad:

Dus alles wat links is wordt rechts en omgekeerd .

20140606_115816.jpg.62ce52af37cf39f8c6960b4795b547ea.jpg

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...