Ga naar inhoud
GENEGEERD

NL Alert poll


phaelin

NL Alert ontvangen?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. NL Alert ontvangen?

    • Ja
      26
    • Nee
      13


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nope niets ontvangen. 2x gecontroleerd gisteren of telefoon goed stond ingesteld en uitleg op NL alert nog bekeken.

 

Ik hoor hier ook mensen die hem niet ontvangen hebben, heb je nadat je hem ingesteld had de telefoon nog een keer laten restarten(schijnt te werken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ontvangen hier, hoe laat geen idee.

 

Ik krijg geen SMS bericht, maar de rechter menu knop op mijn telefoon verandert in 'IB'.

Als ik daarop druk, zie ik een bericht, maar kan hem dus later nergens meer terug vinden in m'n telefoon.

Eerste keer goed lezen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg er dit keer 1, om 12:05 (verstuurd om 12:00). Vergeleken met de vorige keer een stuk sneller (toen kreeg ik hem pas na uren) en ook gewoon 1 (ipv meerdere). Ook de sirene om 12:00 deed het hier eindelijk weer eens, was al weer 3 maanden geleden toen hij het voor het laatst deed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg er dit keer 1, om 12:05 (verstuurd om 12:00). Vergeleken met de vorige keer een stuk sneller (toen kreeg ik hem pas na uren) en ook gewoon 1 (ipv meerdere). Ook de sirene om 12:00 deed het hier eindelijk weer eens, was al weer 3 maanden geleden toen hij het voor het laatst deed :)

Waarschijnlijk krijgen de personen die op het knopje moeten drukken ook zo'n alert, daardoor konden ze het dit keer niet vergeten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet ontvangen en zeker wel goed ingesteld. Ik zit zelf bij T mobile, een collega die ook bij T mobile zat kreeg 'm ook niet, zal wel aan 4G liggen. 2 andere collega's kregen de alert wel binnen enkele minuten. Vraag me af of het echt zal werken bij bijv. grootschalige stroomuitval of iets dergelijks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel gehad, geen trilling, geen geluid ... moet ik dus even aanpassen.

Wat ik wel een beetje creepy vind is dat ik niets heb ingesteld er niet om heb gevraagd...maar het toch krijg.

Aan de andere kant woon ik in redelijk rampgevoeliggebied dus ga ik verders geen stennis schoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...