Ga naar inhoud
GENEGEERD

kwam deze site tegen staat van alles van zelfverdediging tot bijenteelt


Wafels

Aanbevolen berichten

ik kwam deze site toevallig tegen , het is een soort bibliotheek met veelal oudere boeken (maar zeker niet verkeerd)

er staat van alles van wapens en vechtsporten tot moestuin gebeuren , bijenteelt en messen maken etc helaas is het wel een Franse site

(mijn Fans is niet goed :o ) maar chrome vertaald het netjes en er staan ook volop engelse boeken

zeker de moeite waard om eens te kijken

http://www.aryanalibris.com/index.php?

gr will

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Wafels: Behoorlijk complete site idd. Kan ik m'n Frans ophalen! :cool:

 

Er zitten ook wel wat zweverige stukken bij onder de categorieën "Développement personnel" (Persoonlijke ontwikkeling) en "Énergie libre" (Vrije energie).

Handig dat alle boeken meteen te downloaden zijn en er zitten er ook genoeg in 't Engels tussen.

 

Gaat weer bij de favo's, bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe die '' zweverige energieen'' sla je dan maar over die hebben we toch niet nodig ;) maar er zitten best mooie boeken bij

ook al zijn er veel oud .

gr will

 

Juist die oude boeken zijn vaak erg waardevol. Meestal praktischer en meer to-the-point dan moderne boeken die vaak gestoeld zijn op e.o.a. gedachtengoed/ideologie.

'k Heb gelukkig in de boekenkast ook diverse 'oude' boeken, daar vind je dingen in die zelf Google niet kent. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spechtje maar anderen !! Pas met die boeken verschrikkelijk goed op want wat er staat werkt soms niet eens , maar erger nog , sommige dingen die er in staan

zijn extreem gevaarlijk (en dat is geen grapje !!!) om te maken .Dan moet je heel goed weten wat je doet en kennis hebben van zaken

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spechtje maar anderen !! Pas met die boeken verschrikkelijk goed op want wat er staat werkt soms niet eens , maar erger nog , sommige dingen die er in staan

zijn extreem gevaarlijk (en dat is geen grapje !!!) om te maken .Dan moet je heel goed weten wat je doet en kennis hebben van zaken

gr will

 

Don't worry, ik heb nog andere, meer wetenschappelijke boeken, waar wel dingen in staan die ZEKER :) werken. Je weet nooit niet voor wat het nog van pas gaat komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...