Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bombardment op domenica


Aanbevolen berichten

Ik woord met mango gebombardeerd, op mijn erf net voor mijn hooft ingang, heb ik 2 enorme mango boom.lekker veel schaduw,maar nu is het mango sezoen,en de fruit vallen op je kop.er zijn meer mango bomen,dus ik kom echt om in het spul.

Mango chutney:

1kg mango, schil en snij ze.

In een pan met 1 koopje suiker en 1/2 koopje azijn, een rode peper.op het vuur ong 15 min koken.

Daar na nog warm in 4 pootje doen,deksel erop ,en 40 min in een water bak koken.

Kun je ong 3/4 jaren bewaren.

 

Dit is een basis recept, je kun meer peper, meer suiker, meer azijn ,ook wat rozijn ofzo erbij.

Ik maak het in batch van ong 25 kg.je Kunt in Nederland mango goedkoop vinden aan de eind van de mark ,zeker in grotere steden.

If life give you lemon, make lemonade.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik woord met mango gebombardeerd, op mijn erf net voor mijn hooft ingang, heb ik 2 enorme mango boom.lekker veel schaduw,maar nu is het mango sezoen,en de fruit vallen op je kop.er zijn meer mango bomen,dus ik kom echt om in het spul.

Mango chutney:

1kg mango, schil en snij ze.

In een pan met 1 koopje suiker en 1/2 koopje azijn, een rode peper.op het vuur ong 15 min koken.

Daar na nog warm in 4 pootje doen,deksel erop ,en 40 min in een water bak koken.

Kun je ong 3/4 jaren bewaren.

 

Dit is een basis recept, je kun meer peper, meer suiker, meer azijn ,ook wat rozijn ofzo erbij.

Ik maak het in batch van ong 25 kg.je Kunt in Nederland mango goedkoop vinden aan de eind van de mark ,zeker in grotere steden.

If life give you lemon, make lemonade.

 

Mrsjones, 40 min in een water bak koken, bedoel je hiermee wecken?

lekker recept trouwens, ben gek op mango's. Jammer dat ze in Hongarije niet groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Hemels voedsel dat naar beneden pleurt.

Doet me ergens aan denken.

 

Verboden vruchten?

Nee, iets anders..

 

Eet je buikje maar rond Mrs. J! :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mrsjones, 40 min in een water bak koken, bedoel je hiermee wecken?

lekker recept trouwens, ben gek op mango's. Jammer dat ze in Hongarije niet groeien.

 

Ja,wecken gewoon in een waterbad,hoef Niet onder druk.

Je onderschijt is waar een wil is......

Mango in hongarije omdat jij het wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,wecken gewoon in een waterbad,hoef Niet onder druk.

Je onderschijt is waar een wil is......

Mango in hongarije omdat jij het wil.

 

Mrsjones, je hebt volkomen gelijk, ik ga dit gewoon doen en wanneer we dan een keer -25 hebben, nou pech daar moet hij dan maar tegen kunnen:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...