Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Welke ramp?

Zanshin
10-05-12, 22:38
Welke ramp acht jij het meest waarschijnlijk? En wat doe jij dan: Bug in of Bug out?

Cyberbeer
10-05-12, 23:21
Uit de vele tientallen websites die ik de afgelopen maanden heb gemonitord, komt navoren een oorlog en een economische collapse. Deze combinatie zou een wereldwijde schok kunnen veroorzaken op de financiŽle markten en veel angst bij de burgers voor een World War III

Zanshin
10-05-12, 23:24
De vraag of je voor en Bug in of out gaat, is vast overbodig, omdat je niet weet hoe eea zich gaat ontwikkelen?

Cyberbeer
10-05-12, 23:43
Een Bug in is altijd de eerste optie. Een Bug out doe je alleen als je echt niet anders kan. Je gaat dus alleen je huis uit als de dreiging te groot wordt.

offgrid
11-05-12, 09:12
Oorlog na n Economische downfall ..............Op t moment zou ik zeker kiezen voor n buginn.Als de SHTF teminste in t grootste deel van Europa was.Gaat t alleen om Nederland stap ik in mn Camper en ben ik weg.

Keyser Suze
12-05-12, 00:06
Hier in West Europa meest bedreigende scenario's, volgens mij, niet in juiste volgorde wellicht:
1. Rellen bij economische collaps
2. Uitbraak virus met hoge lethaliteit en virulentie
3. Terroristische aanslag
4. Milieuramp cq door ons vernietigd milieu waardoor leven bedreigd wordt
5. Overigen (komeet inslag, vulkaanuitbarsting, overmatige zonne activiteit, overstromingen evt agv smelten poolkappen en gletsjers)

In eerste 4 gevallen ben ik foetsie, afhankelijk van waar het beter lijkt te zijn ga ik daar naar toe proberen te komen, in laatste gevallen eerst maar eens nadenken....

Cyberbeer
21-05-12, 12:04
Binnenkort in dit theater ?
http://www.vrijspreker.nl/wp/2012/05/binnenkort-in-dit-theater/#more-108233

Preppie
24-05-12, 01:10
Hier hoe ze er in Aussieland over denken;

http://www.aussurvivalist.com/default.htm

TEOTWAWKI (The End Of The World As We Know It)

The following graph shows our current opinion as to the possible causes and likelihood of a major catastrophe in the next ten (10) years. However, if there is one thing we do know it is that when something does happen it will probably be something completely unexpected and totally out of left field. The graph is just a guide to what sort of things are on our own personal radar.

Climate Change 85%
Natural Disasters 50%
Economic Collapse 87%
Natural Pandemic 59%
WMD Event 5%
World War III 55%
Asteroid Impact 0.5%