Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Prijsvraag] Hoeveel kijkers trekt de eerste uitzending van Doomsday Preppers?


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Weer een mooie prijsvraag voor nieuwe leden op Preppers.nl

 

Hoe veel kijkers zal Doomsday Preppers trekken op National Geographic op zaterdagnacht op 28 januari om 01:00 uur.

 

Degene die het dichtsbij zit krijgt een mooi preppers boek op zijn deurmat.

 

 

Ik denk zelf dat er 27.000 mensen op dit programma afstemmen.

 

Op maandag kunnen we zien hoeveel het er daadwerkelijk geworden zijn via de volgende link van kijkonderzoek: http://kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,dp-4-284-0-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Elke week komt er een nieuwe uitzending Lars en die kennen we nog niet. Ik zit net bij kijkonderzoek te kijken en zag dat er gisterennacht 31.000 mensen op Doomsday Preppers hebben afgestemd.

2500 DOOMSDAY PREPPERS 0,2 2,4 31.000

 

Kan ik voor mijzelf mooi een boekje bestellen :) We zullen binnenkort weer een paar prijsvragen online zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kijkers zal de 2de uitzending van Doomsday Preppers trekken aanstaande zaterdag om 01:00uur? Het is een compleet nieuwe uitzending die nog niet geweest is in Nederland. Ik heb er in ieder geval veel zin in om hem te gaan kijken en wat voor bijzondere mensen er weer voorbij komen. Ik leer ook zelf van deze uitzendingen en blijf het super interessant vinden om er naar te kijken. Preppers met hun eigen verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...