Ga naar inhoud
GENEGEERD

Apart forum gedeelte voor Doomsday Preppers


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nog 13 uur en dan begint de uitzending van Doomsday Preppers en zullen we zien deze preppers ons allemaal laten zien en eventueel kunnen bijleren. Weet iemand of we deze afleveringen van Doomsday preppers ook al ergens online kunnen bekijken? Ik ga er al vanuit dat deze op de Amerikaanse zender al zijn uitgezonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een kleine 2 uur is het eindelijk zo ver, Doomsday Preppers op National Geographic. Zit er al klaar voor en mijn nootjes en Coca-Cola fles staat koud :-)

 

Merk dat ik de laatste dagen steeds meer lees op fora en andere media over preppers, preppen en prepping. Dit woord zal de aankomende tijd wel een vlucht gaan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En heb je gekeken?? natuurlijk.

Wanneer komt het er weer op?

 

Ik heb wel al 3 afleveringen gezien..

1 met een zwembad in de achtertuin

2 met kinderen die ook opschietlessen zitten

3 meerder gezinnen die samen wonen, ze hebben ook een auto die rijd op hout.

 

zenden ze nu weer dezelfde uit?? of komen er nieuwe afleveringen op??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Ik heb net even gekeken op http://natgeotv.com/nl/weekoverzicht/ngc/160212 en zie deze aankomende week geen uitzendingen staan van Doomsday Preppers. Geen idee of er nieuwe afleveringen komen en misschien weet iemand anders hier meer van?

 

 

Op 4 december 2013 is het weer zover, nieuwe aflevering van ons favoriete tv show "Doomsday Preppers"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...