Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrsjones Bekijk Berichten
    6 legs nano,die mijn hersenen verknallen.gelukkig Ben ik deel van het master race,happy simcha Torah.
    Ik realiseer me nu dat de termen ‹bermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoelig liggen. Het toeval wil bovendien dat het op de Joodse feestdag Simcha Torah is gepost.
    Ik kon echter geen betere termen vinden. "Pluskukels" en "Minkukels" en soortgelijke uitdrukkingen zijn helaas te zwak om aan te geven wat zo'n NWO vaccin met ons doet.

Minkukel is een benaming voor als minderwaardig beschouwde individuen. Het woord `minkukel` werd (in de vorm `min kukel`) door Marten Toonder in het stripverhaal Het kukel van Olivier B. Bommel en Tom Poes geÔntroduceerd.
    http://www.encyclo.nl/begrip/minkukel
    Laatst gewijzigd door vheeswijk; 20-10-14 om 02:03.

DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    Ik realiseer me nu dat de termen ‹bermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoelig liggen.
    Niet als ze worden gehanteerd door iemand waarvan wij allemaal weten, dat hij de gelijkwaardigheid tussen mensen boven in zijn vaandel heeft staan.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik ben helaas een untermensch.
    Heb bijna elke prik wel gehad die er te krijgen is

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greener Bekijk Berichten
    Ik ben helaas een untermensch.
    Heb bijna elke prik wel gehad die er te krijgen is

Greener
    Je hebt geen idee hoe slim je wellicht zou zijn geweest zůnder die vaccinaties . Je kunt je geen hoger IQ bewust maken dan je in feite hebt. Ander voorbeeld: Een castraat kan zich ook niet meer libido bewust maken dan hij in feite heeft.
    Alle gekheid op een stokje .
    Ik heb vroeger veel geprogrammeerd in Pascal. Als ik nu de source-codes lees die ik zelf heb geschreven, dan begrijp ik er soms geen lor meer van, en als ik het eindelijk toch iets van begrijp is mijn eerste ingeving: "Wat geniaal!, heb Ūk dat geschreven?"

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Veel mensen in NL enten hun kinderen nier om religieuze overwegingen (sommigen laten het stiekem doen overigens zonder dat de gemeenschap dat weet). Tegen de Mexicaanse griep heb ik destijds ons gezin niet laten enten, dat was ook het advies van die RIVM studiegenoot (roep dat niet van de daken). Tegen Ebola, wat mij toch heftiger lijkt dan een griepje zal ik eventuele inentingen waarschijnlijk wel nemen.
    Wel apart dat een RIVM studiegenoot adviseert om het niet te doen.
    Zou best interessant kunnen zijn, om eens uit te zoeken, of die lui zelf zoveel vaccins nemen ?

Leuk uitzoekwerkje voor een hacker
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    Ik realiseer me nu dat de termen ‹bermenschen en Untermenschen in mijn openingspost bij een aantal mensen op dit forum wellicht zeer gevoeling liggen. Het toeval wil bovendien dat het op de Joodse feestdag Simcha Torah is gepost.
    Ik kon echter geen betere termen vinden. "Pluskukels" en "Minkukels" en soortgelijke uitdrukkingen zijn helaas te zwak om aan te geven wat zo'n NWO vaccin met ons doet.
    Onder- en bovenklasse.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DickBerts Bekijk Berichten
    Niet als ze worden gehanteerd door iemand waarvan wij allemaal weten, dat hij de gelijkwaardigheid tussen mensen boven in zijn vaandel heeft staan.
    Gadver, teiltje.

Ook iemand van wie verwacht wordt aan gelijkwaardigheid te hechten, kan de moeite nemen een juiste woordkeuze te maken of woorden niet te gebruiken.

DickBerts
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Jones Bekijk Berichten
    Gadver, teiltje.

Ook iemand van wie verwacht wordt aan gelijkwaardigheid te hechten, kan de moeite nemen een juiste woordkeuze te maken of woorden niet te gebruiken.
    Sommige mensen zijn zo verslaafd aan negatief commentaar, dat ze moeten kotsen als ze een welgemeend compliment tegen komen.

Ik heb net twee berichten van Nonkel van een plus voorzien en hem voor een van zijn berichten een kudo toegekend, zonder commentaar erbij. Dat moest dus wel misgaan
    Laatst gewijzigd door DickBerts; 19-10-14 om 15:46.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik heb me als chemicus gebogen over de ingrediŽnten van vaccins.

Als men het over toxines heeft in vaccins treft men voornamelijk aan Kwikverbindingen (Mercury compounds), Natrium glutamaat (MonoSodiumGlutamate, MSG) Formaldehyde en Aluminium. Aluminium treft men tevens aan in de chemtrails en ik zal hiernaar een aparte studie verrichten. Formaldehyde heeft een breed spectrum aan toxische eigenschappen, maar het is niet persistent in het lichaam. Bij een ťťnmalige toediening in de gebruikte dosis zal het toch wel weer weggemetaboliseerd worden en de schade zou wel eens reversibel kunnen zijn. Grote niet reversibele neurologische schade echter kan worden verwacht bij de toediening van Kwik (Mercury). Kwik in het lichaam is zeer persistent. Het wordt niet of nauwelijks uitgescheiden. Hierover wordt in de onderstaande video's gesproken.
    Natrium glutamaat (E621) dat we ook kennen als Veh Tsin (Conimex Baarn), Hier MSG (MonoSodiumGlutamate) genoemd is een volkomen onschadelijk product (een aminozuur), dus we vragen ons af wat deze nu in de vaccin-receptuur doet.
    Welnu, die Natriumglutamaat dient ervoor om vrijgekomen kwik-ionen (Hg2+) te complexeren tot een stabieler kwik-derivaat (Hg(Glu)2, zodat deze beter wordt gedistribueerd in het lichaam en mogelijk ook de bloed-hersenbarriŽre overbrugt.
    Het heeft dus een transport-functie voor Kwik. De kwik(verbindingen) zijn nu de stoffen die de neurologische schade aanrichten.

VIDEO's

The shocking truth about what's really in vaccines: Mercury, MSG, Formaldehyde, Aluminum. 11:02min
    Do you really know what's in vaccines? According to the CDC, all the following neurotoxic metals and chemicals are intentionally added to vaccines: Mercury, MSG (monosodium glutamate), Formaldehyde and Aluminum.

Autism's Link to Mercury-containing Vaccines. 9:50min

Flu Vaccine Exposed - NWO - Truth. 8:41min
    Studies show that flu vaccines are unsafe and ineffective. This uncensored presentation by the Thinktwice Global Vaccine Institute (www.thinktwice.com) includes a visual depiction of flu vaccine production -- how the flu vaccine is made and what it contains! A natural alternative to flu vaccines is provided.

Autism and Vaccines: Viral assault and Mercury Poisoning 4:35min
    One woman fights for her son, who she is convinced was injured by his childhood vaccines. I couldn't agree with her more.

Flu Vaccinations Still Contain Mercury. 2:43min
    Mercury is a well-known neurotoxin that has been shown in laboratory studies to permanently damage brain cells upon contact causing the dendrites to recoil from the contaminated areas leading to a gap in the neuro network. The majority of symptoms that are associated with the flu vaccinations are swelling at the injection site and headaches. Could these headaches be the initial effect of the toxic shot on the brain with more pronounced side effects occurring later in life?

How Mercury Destroys Brain Neurons 4.24min
    This video from the Calgary University's Medical Faculty shows how mercury destroys brain neurons. Keep in mind that even now, in 2013, mercury-containing vaccines are still injected into infants and adults, including pregnant women and that in most countries dentists still use mercury amalgams.

CDC Knew Autism Link to Mercury in Vaccines. 3:51min
    After 10 years and 100 FOIA requests, Dr. Brian Hooker has uncovered documentary evidence that the Center for Disease Control (CDC) knew of the link between Thimerosal (a mercury compounde) in vaccines and the exponential increase in autism.

Dr. John Matsen N.D. on mercury in vaccines with Nancy Reed. 4:41min
    Dr. Matsen reviews the history of mercury in vaccines, in an interview for the documentary.

The Real Science Behind Mercury In Vaccines & Amalgam Fillings - Professor Boyd Haley Lecture. 1:03:24uur
    There are literally hundreds of studies proving the toxicity of thimerosal (ethylmercury) in vaccines. It has been well documented that ethylmercury is not only just as toxic as methylmercury (found in fish) but it is actually more toxic. This is because a larger percentage (34%) of ethylmercury will convert in the brain into ionic mercury as opposed to 7% with methylmercury. Ionic mercury is the most toxic form of mercury and is almost impossible to remove from the brain. MORE ......

Mercury, Autism and the Global Vaccine Agenda. 1:31:19uur
    David Ayoub, M.D. goes through the relations of Mercury to Autism as well its connections to "National Security Study Memorandum 200"; for population control. Showing its shocking connections to today's G.A.V.I. Are powerful forces really trying to help the poor people or could it be for another agenda; the sterilization of the poor? This is an upsetting video, so brace yourself.

Meer video's: Youtube "Mercury vaccines"
    Laatst gewijzigd door vheeswijk; 19-10-14 om 16:01.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=473]vheeswijk[/MENTION]: Je zegt dat mononatriumglutamaat een volkomen onschuldig product is, maar daar verschillende meningen nogal over. Bovendien, als ik iets eet waar dat veel inzit, krijg ik last van eczeem. 'k Probeer het dus te vermijden dat spul.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Vergelijkbare onderwerpen

1. Slimme vaccinatie tegen overbevolking
    Door spoonzor in forum Complotten
    Reacties: 60
    Laatste Bericht: 13-05-15, 23:27

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten