Bekijk Poll Resultaten: 2015 wordt een....

Stemmers
80. Je mag niet op deze poll stemmen
  • 2015 wordt een goed jaar

19 23,75%
  • 2015 wordt een gemiddeld jaar

19 23,75%
  • 2015 wordt een slecht jaar

31 38,75%
  • Ik heb geen flauw idee

11 13,75%
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: 2015

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Ja dat is ook weer zo.

Warning: This Video Will Shock You! Are You Ready? 2015 BIGGEST EVENT IN HISTORY
    https://www.youtube.com/watch?v=h0PuGvEwwkA

Something Is Going On: 'WARNING EVENT' 2015-2016
    https://www.youtube.com/watch?v=Ic1CXISdhK0

Steve Quayle - Practical Preparedness and Bugging Out - February 2015
    https://www.youtube.com/watch?v=tp9xSX3nUFY
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 12-02-15 om 20:05.
    - Prepare yourself - The End is Coming -

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shush Bekijk Berichten
    Als het even mee zit, woon ik in 2015 in een nieuw (huur)huis
    Dat zou betekenen dat ik een grotere tuin heb voor mijn moes, meer ruimte voor mijn voorraad, een veiliger, beter geïsoleerd en meer solide gebouw en een veiligere omgeving dichtbij vrienden en familie Ik wacht er al bijna een jaar op en verheug me ontzettend! Help me duimen dat het goedgekeurd word!!
    Jaja, ondertussen ben ik verhuisd!! (Officieel in december al, maar het is zo druk geweest dat het nu pas werkelijk voelt ) Het jaar begint in ieder geval (voor mij) heel goed
    --- This too shall pass ---
    --- Primum non nocere ---

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Jaja, ondertussen ben ik verhuisd!! (Officieel in december al, maar het is zo druk geweest dat het nu pas werkelijk voelt ) Het jaar begint in ieder geval (voor mij) heel goed
    Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Voordeur goedgekeurd door een timmerman!

Lekker ruim daar!
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wél kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Gefeliciteerd!

Hoe zie ik 2015 voor me? Ik heb gestemd op een 'slecht' jaar hoewel het voor mij persoonlijk knap goed begint. Ik kan hier niet uitweiden waarom, wil je het weten dan wordt een PM gewaardeerd.

Alle dingetjes van de afgelopen jaren nemen grotere en grotere vormen aan en vergelding moet linksom of rechtsom toch komen. Is het niet dit jaar dan is het wel het jaar er op. Ook zullen basisbehoeften in het gedring komen en wordt het 'voor jezelf zorgen' of je sterft.

De enige reden hoe de 'heat' in mijn ogen toch afneemt is dat meer mensen dingen gaan doen die hen doet 'afkoelen' met betrekking tot basisbehoeften. Wanneer deze niet of nauwelijks onder druk staan zijn mensen een stuk minder zenuwachtig,snel geïrriteerd, angstig en in elk geval verminderd productief. En dat allemaal is voor velen nog in één woord samen te vatten. Geld. Je kan er alles van je basisbehoeften mee kopen en omdat dit onder druk staat... gaat in één keer alles.

Ik verwacht oorlog want we kunnen ons niet veel verder in een slechtere onderhandelingspositie wurmen dan we ons nu al hebben gedaan. De hoeveelheden ergernissen stapelen zich op en ook 'praten' heeft zijn grenzen want een mens wil van nature vooruitgang in het hart. Hij die dat niet doet wordt achtergelaten of daartoe gedwongen als het moet en nu komt het... wie niet horen wil..maak het zelf maar af.

Hoe dan ook, wordt niet ziek en besteedt je uitgaven als eerste uit binnen de community. Het kost misschien wat meer maar A) Je weet dat je kwaliteit koopt, echt kwaliteit en B) hoe groter de buffers van de leden hier onderling hoe meer we ook voor anderen kunnen doen die deze manier van denken/werken/kijken hanteren.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    ik heb gekozen voor 'slecht'.

in ieder geval omdat de vorige jaren al niet zo best waren en tot overmaat van ramp lees ik zojuist dat Dries Roelvink en gezin een eigen reality-serie krijgen. The End Is Near!

Adventurer
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ik denk goed. Waarom? Het kabinet gaat inmekaar donderen na de verkiezingen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Gesaboteerde kernreactor Doel ligt tot 2015 stil
    Door NightOwl in forum Europa
    Reacties: 69
    Laatste Bericht: 06-01-15, 16:27
  2. Early bird tickets Bushcraft Show 2015 (UK)
    Door Rambi in forum Survival Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 19-08-14, 09:42
  3. Zelfvullende waterfles per 2015
    Door zilver in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-12-12, 17:03

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten