Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 92
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piroska Bekijk Berichten
    dan raad ik je aan om afgelegen te gaan wonen. kost niks!
    klopt, als er niemand is om je te besmetten ben je lekker veilig

er bestaat trouwens ook zoiets als een kudde bescherming, of hoe het ook noemt.
    als iedereen rondom je gevaccineerd is en de ziekte zo niet over kan brengen, ben je zelf als niet-gevaccineerde ook veiliger..

komt de ziekte echter toch binnen, gaat die binnen de kortste keren muteren

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c.voerman Bekijk Berichten
    Je hebt ook deze website http://nvkp.nl/ , je vind hier veel nadelen over vaccinaties. Ik ben er zeker niet mee eens dat vaccinaties bewezen is dat ze helpen. Als je kijkt naar het sterfgetal vanaf 1900 tot 1977 dan zie je dat er een hele sterke daling in het sterfen van kinderen aan kinderziektes. De zelfde trend word door gezet na 1978 want dan beginnen ze met baby's te vaccineren. Je zou verwachten een hele dip ofzoiets, maar er veranderd niks behalve dat we meer alergien krijgen en autismes. De mooie daling die we eerst hadden komt onderandere door beter hygieene, voedsel en water, die onze voorouders afdwongen van de overheid. Kijk maar eens op http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vac...natieprogramma daar kan je de bijsluiters downloaden van de vaccinaties als je kijkt naar de ingredienten via google kan je zien wat het precies is. Moet je zoiets bij baby's vanaf 2 maanden oud geven.

Er bestaan ook vaccinaties met zonder de nadelen en zonder chemicalien zoek maar in google homeopathische profylaxe.
    Nee dank u, homeopathie is kwakzalverij.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dR3 Bekijk Berichten
    Nee dank u, homeopathie is kwakzalverij.
    Je bedoelt: Homeopathie VIND ik kwakzalverij.. ik denk niet dat jij het voor het zeggen hebt om te zeggen hoe iets IS..

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    homeopathie heeft zijn plaats.
    Bij milde ziektes zijn er prima alternatieven dat de pijn verlichten of wat meer comfort brengen dat geen medicijnen zijn dat je bij de apotheek moet gaan halen.

bvb voor een verstopte neus moet je heus niet nasa-rinathiol gaan halen, maar zijn er natuurlijke alternatieven, of maagzuur....

Bij ernstige ziektes daarintegen zoals kanker of dergelijke echter ben je beter af bij een echte dokter.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Je bedoelt: Homeopathie VIND ik kwakzalverij.. ik denk niet dat jij het voor het zeggen hebt om te zeggen hoe iets IS..
    Ik niet nee, maar wetenschappelijk onderzoek wel.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    homeopathie heeft zijn plaats.
    Bij milde ziektes zijn er prima alternatieven dat de pijn verlichten of wat meer comfort brengen dat geen medicijnen zijn dat je bij de apotheek moet gaan halen.

bvb voor een verstopte neus moet je heus niet nasa-rinathiol gaan halen, maar zijn er natuurlijke alternatieven, of maagzuur....

Bij ernstige ziektes daarintegen zoals kanker of dergelijke echter ben je beter af bij een echte dokter.
    Een kop thee met wat eucalyptus erin is natuurlijk iets anders dan een homeopathisch middel dat zoveel verdund is dat er geen werkzame stoffen in zitten.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik niet nee, maar wetenschappelijk onderzoek wel.
    klopt, lees dit maar eens:

http://www.infowebweistra.eu/homeopathie-wetenschap.htm

is heel recent, geniet ervan!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Een kop thee met wat eucalyptus erin is natuurlijk iets anders dan een homeopathisch middel dat zoveel verdund is dat er geen werkzame stoffen in zitten.
    hahaha ja goed punt, dŗt is inderdaad kwakzalverij :-)
    (of op zijn best een mooi voorbeeld van het placebo effect)

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    klopt, lees dit maar eens:

http://www.infowebweistra.eu/homeopathie-wetenschap.htm

is heel recent, geniet ervan!
    als dat digitale biologie verhaal blijkt te kloppen (meerdere onafhankelijke onderzoeken dat hetzelfde resultaat bekomen) lijkt me dat op forensisch vlak wel best eng....

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Jullie zijn allemaal alleswetend?

"dat is kwakzalverij"
    "dat is een placeboefect"

Ik vind het echt knap hoor dat jullie dat soort dingen met stelligheid weten te beweren. petje af hoor! Misschien moeten jullie je aanmelden voor de nobelprijs voor alwetendheid?

Ik beweer helemaal niks, maar ik zal nooit en te nimmer iets de grond in boren als ik er zelf niet voldoende van af weet, net als jullie hier in bovenstaand..

Vergelijkbare onderwerpen

1. 'Cadeau' bij je vaccinaties
    Door Bijenman in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 78
    Laatste Bericht: 05-09-13, 10:05

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten