Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Vapur Anti Bottle by Iamlordx


Iamlordx

Aanbevolen berichten

Beste mede-forumleden en anonieme meelezers,

 

Zoals beloofd komt er binnenkort een review aan van de 0.5 L Vapur Anti Bottle.

Ik heb door school helaas te weinig tijd gehad om de review te kunnen maken. Maar ik heb hem afgelopen weekend eens flink getest op scouting kamp :)

 

De review zal waarschijnlijk maandag of dinsdag in dit topic verschijnen, ik heb dan toetsweek en hoef dan gelukkig geen ellenlange werkstukken te maken :D

 

Excuses voor de lange wachttijd.

 

Met een vriendelijke groet,

 

Iamlordx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geen haast, school gaat voor......succes met je toetsweek!

 

Beste mede-forumleden en anonieme meelezers,

 

Zoals beloofd komt er binnenkort een review aan van de 0.5 L Vapur Anti Bottle.

Ik heb door school helaas te weinig tijd gehad om de review te kunnen maken. Maar ik heb hem afgelopen weekend eens flink getest op scouting kamp :)

 

De review zal waarschijnlijk maandag of dinsdag in dit topic verschijnen, ik heb dan toetsweek en hoef dan gelukkig geen ellenlange werkstukken te maken :D

 

Excuses voor de lange wachttijd.

 

Met een vriendelijke groet,

 

Iamlordx

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dank voor het begrip allemaal :)

 

Ik wilde de review eerst morgen middag maken, maar ik kreeg te horen dat ik een blok uur in een lokaal moet zitten niks doen met een docent. Zogenaamde ophok-uren :(

 

Ophok plicht, is de scholierengriep uitgebroken?

'k Dacht dat ze dat alleen met kippen deden. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ophokken..vond ik altijd zeer prettig. Boek mee van thuis, ander papierwerk doen zoals bv de administratie, verslagen schrijven...

Gewoon tijd nuttig gebruiken.

Later kostte het me wat meer zelfdiscipline om een paar uur achter elkaar aan huiswerk en dergelijke te blijven werken. Met ophokuren heb je gewoon een stok achter de deur (waar je nog lekker op mag mopperen ook)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd naar je review! Eerst goed je best doen op school. Altijd vervelend dat je gewoon op school moet zitten niks doen omdat, de overheid graag wil dat je 1040 uren per jaar maakt :(. Gelukkig ben ik daar nu al een tijdje van af maar volg ik nu een opleiding waarbij ik ook een minimaal aantal uren moet maken om later geregistreerd te kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...