Ga naar inhoud
GENEGEERD

Olielamp te Schiedam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zet het maar hier neer, beter dan in de koffiecorner:

 

Een paar weken geleden kreeg ik een bericht dat het met de gezondheid van Nico van der List, de eigenaar van de Olielamp te Schiedam, niet goed ging.

Nico had kanker. De ziekte was had zich al ver verspreid.

Vanochtend kreeg ik het bericht dat hij overleden is.

 

We hebben iemand verloren wiens kennis op het gebied van petroleum gebruikende apparaten groot was. Het was altijd gezellig in de winkel. Ook al kocht je er niets Nico zat vol verhalen. En je kon er altijd wel wat leren. Nico ik zal je missen.

 

Ik denk dat meer mensen de winkel wel kenden dus vandaar dit bericht hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Idd jammer dat hij er niet meer is. Ben een paar keer in de winkel geweest en verliet de zaak dan altijd weer met een boel extra kennis. Geen winkel om even snel binnen te lopen in de hoop dat je snel weer buiten stond. Wat een kennis had die man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...