Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31
    idefix
    Guest

Lightbulb Mooie messen en veel informatie

gisteren struikelde ik over deze website ,
    er staat erg veel informatie op over messen en veel
    inspirerende foto,s om zelf messen te gaan maken .

het messen gekkie in mij is wakker geworden :P

veel plezier met de website .

WRAF!!!! WRAF !!!!

Idefix

http://www.jayfisher.com/
    Laatst gewijzigd door idefix; 14-05-15 om 09:43. Reden: link vergeten

Welke website? Vergeten te plakken?
    CONTACT COMBAT - KRAV MAGA

idefix
    Guest
    oepsss my bad...vergeten bij deze bijgewerkt :P

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Dacht laat ik er eens 1 kopen. maar de prijs is iets te hoog voor mijn budget bijna $2900

http://www.jayfisher.com/Korath_CoyoteBlack_G10a.htm

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Mooie website met bijzondere messen. Ik zie alleen niet zo heel veel praktische messen. Het zijn mooie en zeer kundig gemaakte messen maar ik zie ze niet zo snel gebruikt worden door mij. Met name de vorm van de meeste handvaten (vatten?) zien er niet heel praktisch uit.
    Een lekker eenvoudige Esee vind ik veel praktischer en meer toepasbaar voor dagelijkse en tactische werkzaamheden? Oja, en dan de sheath....wat een zooi hangt daar aan.....je blijft overal achter haken.... Ik ga nog maar eens heroverwegen of ik er $2900 voor wil uitgeven.... (denk het niet)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepass Bekijk Berichten
    Mooie website met bijzondere messen. Ik zie alleen niet zo heel veel praktische messen. Het zijn mooie en zeer kundig gemaakte messen maar ik zie ze niet zo snel gebruikt worden door mij. Met name de vorm van de meeste handvaten (vatten?) zien er niet heel praktisch uit.
    Een lekker eenvoudige Esee vind ik veel praktischer en meer toepasbaar voor dagelijkse en tactische werkzaamheden? Oja, en dan de sheath....wat een zooi hangt daar aan.....je blijft overal achter haken.... Ik ga nog maar eens heroverwegen of ik er $2900 voor wil uitgeven.... (denk het niet)
    Als je een aantal verhalen leest van militairen die hun messen bij hem bestelt hebben en er verschrikkelijk blij mee zijn zullen ze toch wel goed zijn.

Ik denk dat ze meer geschikt zijn voor het "prikken" dan voor echte bushcraft doeleinden.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Begrijp me niet verkeerd, IK vind ze niet zo praktisch. Om eerlijk te zijn denk ik dat je ook niet snel gaat toegeven dat een mes niet fijn is als je er net $2900 voor hebt neer getikt....
    Als ik de messen zie, heb ik het idee dat het meer "form then function" is.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    Als je een aantal verhalen leest van militairen die hun messen bij hem bestelt hebben en er verschrikkelijk blij mee zijn zullen ze toch wel goed zijn.

Ik denk dat ze meer geschikt zijn voor het "prikken" dan voor echte bushcraft doeleinden.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepass Bekijk Berichten
    Vatten.

Deze messen zijn "tactical", kijk maar bij de omschrijving: bedoelt om "terroristen" af te maken.
    Valt onder de wapens en zit dus in het grijze gebied van de forumregels.

Welke mod gaat daar zijn/haar tanden op stuk bijten?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten

Ik denk juist dat de gemiddelde militair zijn mes veel vaker juist gebruikt voor alledaagse klusjes (openen MRE's, voedsel, openen dozen enz.) dan om mee te vechten. Als je als modern militair terug moet vallen op je mes is er ergens iets goed fout gegaan.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Ik denk juist dat de gemiddelde militair zijn mes veel vaker juist gebruikt voor alledaagse klusjes (openen MRE's, voedsel, openen dozen enz.) dan om mee te vechten. Als je als modern militair terug moet vallen op je mes is er ergens iets goed fout gegaan.
    Waarschijnlijk zijn b.v. [MENTION=2046]Flow[/MENTION] en [MENTION=4833]Toef[/MENTION] het wel met je eens, preppers als ze zijn, maar voor veel militairen is het gewoon een extra wapen om me te steken en te snijden. Verwonden en doden. (Oeps, daar heb je die forumregels weer ).

Vergelijkbare onderwerpen

1. Website met veel informatie over planten
    Door Wafels in forum Tuinieren
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 15-07-13, 19:02
  2. informatie gevraagd
    Door de eekhoorn in forum Eten en drinken
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 10-12-12, 22:54
  3. Database van preppers informatie.
    Door Mr. Gold in forum Survival Algemeen
    Reacties: 6