Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: kluis

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Invictus Bekijk Berichten
    Interessant idee!
    Wat zou er in moeten zitten om als geloofwaardig over te komen?
    Zwemdiploma's?
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Zwemdiploma's?
    Een oom van mij heeft geen gesloten geldkistje in de kast staan. Met een baksteen in... lekker zwaar.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Een goede kluis is een wapenkluis o.a. hier te koop
    http://www.kluis.com/index.php?snelmenu,39

Als er dan een overval komt zeg je dat er een jachtgeweer instaat maar dat de sleutel kwijt is, een jachtgeweer staat geregistreerd en is moeilijk te verkopen. Dan schrikt men al snel en denkt er niet aan dat er ook waardevolle spullen in staan.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik heb net de pdf van How to hide anything gedownload, bedankt voor de tip, staat echt veel in.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Die tip van in een bank/stoel stoppen is een goeie. Gaan we wat mee doen

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Nou... dat zou ik niet doen. Ik vind het boek in zoverre prima dat ik nu weet waar ik iets niet zal verbergen.
    Ik zal vanaf nu alle plekken en mogelijkheden bedenken die er maar in me op komen, maar géén van die in het boek staan.
    Iedereen met dit boek kent nu de mogelijkheden.
    Tja, dat is dan de beroemde keerzijde van de medaille...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FKAGB Bekijk Berichten
    Zoek eens naar het boekje " How to hide anything" voor goede tips over slimme verbergplaatsen in huis. Zeker voor kleinere objecten staan hier goede tips in.
    Gedaan en in de slipstream ook nog een paar andere gevonden:
    Secret hiding places van Charles Robinson
    en
    The Big Book of Secret Hiding Places van Jack Luger

Veel van hetzelfde maar wel leuk om wat inspiratie op te doen.
    Met name inspiratie om zelf originele dingen te bedenken want de plint onder de keukenkasten, het vriesvak en een wandcontactdoos kent iedereen inmiddels wel.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Invictus Bekijk Berichten
    Gedaan en in de slipstream ook nog een paar andere gevonden:
    Secret hiding places van Charles Robinson
    en
    The Big Book of Secret Hiding Places van Jack Luger

Veel van hetzelfde maar wel leuk om wat inspiratie op te doen.
    Met name inspiratie om zelf originele dingen te bedenken want de plint onder de keukenkasten, het vriesvak en een wandcontactdoos kent iedereen inmiddels wel.
    Dat zal dan toch ook wel voor al die plekkies in die boeken gelden ?
    Ik vrees dat inbrekkers zich ook preppen.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Als je een deel van je geld in de Achelse Kluis stopt, kan niemand het je nog afnemen,

Naam:     kluis.jpg
Bekeken:  280
Groote:   44,2 KB

http://www.achelsekluis.org/pageNL/frame.html
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Zware degelijke kuizen hebben een stevig prijskaartje.Ik zou gaan voor een kluisje voor niet meer dan 200 tal euro maar dan zelf zwaar betonneren in de grond .ik denk dan op een plaats in een bijgebouw waar ik het kan doen onder een houten vloer of zo die vaak voorkomen in bijgebouwen(als je dat hebt).Over de houten vloer ligt in bijgebouwen vaak een kunststof bekleding die optilbaar is.Als je in de houten vloer onder de bekleding een vierkant uitzaagt daarin put graaft kan je daar volgens mij je kluis in betoneren.Vervolgens houten vloer herstellen(uitneembaar stuk maken is mogelijk) , redelijk soepele kunststof er terug op en meubilair en zo terug plaatsen.
    In mijn idee moet je wel natuurlijk over een dergelijk bijgebouw beschikken en ook zeker weten dat je niet in overtromingsgebied woont.
    Voordelen zijn dat je het zelf kunt doen en niemand er weet van hoeft te hebben,de kostprijs lager is dan een degelijke brandkast en de kluis goed verborgen is.
    Eén van de nadelen is natuurlijk dat het een flink karwei is als je het zwaar genoeg wil betonneren.Als je de plaats geheim wil houden moet je zelf je beton maken en is ook extra werk maar je wil ook geen toeschouwers als je beton stort.Maar op de eerste plaats moet je natuurlijk over een dergelijk bijgebouw beschikken.Ik weet niet of dat in Nederland het geval is maar waar ik woon hebben de meeste huizen een bijgebouwtje in de tuin met houten vloer en is die mogelijkheid er dus.Denk niet dat inbrekers onder houten vloeren in tuinhuizen gaan zoeken.Ik heb niet een dergelijke kluis maar dacht al vaak dat iets dergelijk veilig zou zijn.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten