Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: EMP Israel Vs Iran

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ik denk dat als zon aanval plaats vind op bv amerika er zo'n tien minuten nagedacht wordt.
    Daarna worden alle landen die op de lijst staan, potentieel terroristen hol, geen vriendje, geen belang, enz. gewoon als voorzorgsmaatregel genuked!

Als het gerucht van massavernietigings wapens voldoende is om Irak aan te vallen, wat denk je dat een nucleare directe aanval tot gevolg heeft?
    Ik denk dat als amerika al de moeite neemt of de behoefte heeft om de echte dader te vinden Obama cq wie ook aan de macht is hem persoonlijk komt bedanken voor het excuus om wat recht te zetten..........

Maar goed er zijn genoeg gekken om zoiets als nog te flikken en dat is best eng...

Grt
    Kans
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Ik vraag me af wat er na een eventuele EMP attack nog kan functioneren aan apparatuur..
    Wat is kapot en what's not?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door preppie&kokkie Bekijk Berichten
    Ik vraag me af wat er na een eventuele EMP attack nog kan functioneren aan apparatuur..
    Wat is kapot en what's not?
    Ik heb gelezen dat alles waar moderne elektonica inzit opgeblazen is dus de chips worden als het ware gebakken.
    Oude auto's zonder computer zouden nog kunnen werken, volgens de deskundigen.

Er wordt wel geadviseerd om elektonica in een metalen doos te bewaren, of speciale EMP bags zal zoiets zijn als antistatische zakken voor printpaten.

Op de site van Miles Stair kun je hier veel over lezen.
    http://www.endtimesreport.com/EMP.html

Het grootse probleem zullen de Vermogentransformatoren van het hoogspanningsnet opleveren, deze huizenhoge transformatoren zijn bijna niet te vervangen omdat ook de produktie hiervan stil valt en uiteraard het vervoer.
    Bijlage 773
    Er zijn ook maar een paar produktie faciliteiten.
    dan heb je dus een TEOTWAWKI
    Laatst gewijzigd door Tom; 21-08-12 om 22:51.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik kan iedereen het boek: one second after van harte aanbevelen!
    Gaat over Amerika na een EMP aanval.
    Boek staat derhalve ook vol met leuke tips en tricks.

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Heb een tijdje geleden dat boek gelezen. Van William R. Forstchen.

Er is een interview met de schrijver uit 2009 door Art Bell voor Coast to Coast radio. Ik heb de mp3 daarvan even op dropbox gezet omdat het een interessant interview is.

Download link

Ik heb m'n dropbox nog niet eerder gebruikt hiervoor dus hoop dat 't werkt.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Heb een tijdje geleden dat boek gelezen. Van William R. Forstchen.

Er is een interview met de schrijver uit 2009 door Art Bell voor Coast to Coast radio. Ik heb de mp3 daarvan even op dropbox gezet omdat het een interessant interview is.

Download link

Ik heb m'n dropbox nog niet eerder gebruikt hiervoor dus hoop dat 't werkt.
    [MENTION=150]phaelin[/MENTION] : Werkt prima op mijn machine.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    [MENTION=150]phaelin[/MENTION] : Werkt prima op mijn machine.
    Ok, mooi. Ik heb een basic (gratis) account daar dus ik heb geen idee hoe lang 't blijft staan.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Ok, mooi. Ik heb een basic (gratis) account daar dus ik heb geen idee hoe lang 't blijft staan.
    @phaelin : Ik heb ook een gratis account welke ik deel met mijn vrouw. De gezamelijke agenda (de database) delen we dus samen via dropbox.
    Volgens mij is het gratis account beperkt door het aantal MB op dropbox. Dat is veel, maar met filmpjes van 53.39 MB (jouw link) kun je dat wel gauw bereiken.
    Je link blijft onbeperkt van kracht.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    [MENTION=150]phaelin[/MENTION] : Ik heb ook een gratis account welke ik deel met mijn vrouw. De gezamelijke agenda (de database) delen we dus samen via dropbox.
    Volgens mij is het gratis account beperkt door het aantal MB op dropbox. Dat is veel, maar met filmpjes van 53.39 MB (jouw link) kun je dat wel gauw bereiken.
    Ik kan er 2.75Gb opzetten nu. Vriendjes zo gek gekregen om ook een accountje aan te maken en mij te noemen enzo

Forum Rechten