Ga naar inhoud
GENEGEERD

85% van de amerikaanse politici hebben een schuilkelder


**Royale**

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik zocht zojuist via Googletranslate het Engelse woord voor schuilkelder: Bombshelter

 

Vervolgens tikte ik het woord in op Youtube en zag een kort filmpje van een amerikaans bedrijf die het Fabriceert en aanlegt voor hun klanten. bij 1.00 van het filmpje komt er een balkje in beeld waarin verschijnt:

 

85% of politicians have bomb shelters

 

Bij 3.46 van het filmpje komt weer een balkje in beeld dat iedere inwoner van Zwitserland een schuilkelder krijgt op kosten van de Regering?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nXlrhcSJmLk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ten aanzien van schuilkelders: lees het boek Schuilstad van Koos Bosma.

 

Tav Zwitserland: er is inderdaad een tijd geweest dat bij nieuwbouw een deel van de extra kosten voor een schuilkelder vergoed werden.

Zat ook een regeling bij dta je iedereen die aanklopt binnen moet laten.

Ik geloof niet dat dit nog steeds zo is.

 

Een kennis van mij heeft zo'n bunker in huur als lampen opslagbunker.

Verder is er geen apparatuur geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verreweg de meeste politici in de VS hebben een lage functie als bijvoorbeeld gemeenteraadslid en verdienen niet zo veel. Het percentage van 85% lijkt mij daarom sterk overdreven.

 

Schuilkelders zijn in de US erg gemakkelijk te krijgen en je hebt al een leuke voor een paar duizend dollar dus het lijkt mij niet zo gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuilkelders zijn in de US erg gemakkelijk te krijgen en je hebt al een leuke voor een paar duizend dollar dus het lijkt mij niet zo gek.

 

In het filmpje hebben ze het over minimaal 35000 dollar. Volgens deze website kom je met de basisversie nog steeds uit op 20.000 dollar. Voor een paar duizend dollar heb je denk ik niet veel soeps maar ik ben geen kenner op dit gebied. Daar komt bij dat lang niet iedereen de lol van zo'n bomb shelter inziet, laat staan dat ze daar veel geld aan zouden uitgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al eens aan gedacht wat het leven is in zo een ding? Dan ga ik liever dood dan daar een maand in te moeten zitten.

 

Och, een paar maandjes lukt wel. Stapel boeken, DVD's, knabbeltjes. Maar dan komt het moment dat je er weer uit moet. Hoe ziet de wereld er dan uit? Wil je nog wel leven als alles plat ligt en 99% van alle mensen en dieren is uitgeroeid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, een paar maandjes lukt wel. Stapel boeken, DVD's, knabbeltjes. Maar dan komt het moment dat je er weer uit moet. Hoe ziet de wereld er dan uit? Wil je nog wel leven als alles plat ligt en 99% van alle mensen en dieren is uitgeroeid?

Ik had toen twee weken in een verlaten gevangenis gezet, mocht niet van het terrein af, merendeels in ons gedeelte gezeten. Was goed uit te houden, wel de nodige entertainment spulletjes mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...