Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23
    Elementary prepper
    Ingeschreven
    Jun 2012

Het gaat dan nu echt beginnen, bevestigd door "de" goldbug, Mr. Sinclair.

Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Laat maar komen, die prijzen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Buiten wat link dumps, enige stelling, commentaar of moeten we het hiermee doen? Probeer je draad startende posts enige inhoud mee te geven aub. Los daarvan, geloof ik er niets van.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Jun 2012
    [MENTION=425]wodan[/MENTION]
    ik ben niet zo'n schrijver en ik denk dat het intervieuw voor zich spreekt, wat je er mee doet en wat je er van geloofd moet je helemaal zelf weten.

Jim Sinclair volg ik al jaren, hij heeft meerdere dingen voorspelt die zijn uitgekomen, ook al zit hij er wel eens een paar maanden naast.
    op zijn eigen site kun je er van alles over na lezen, maar dan moet je wel diep graven: http://www.jsmineset.com/
    als er 1 iemand is die ik hierin vertrouw is het hem, maar ieder zo z'n eigen.

de 2e link is meer als bronvermelding ofzo, kom ik doe ook maar wat.
    vind de intervieuws daar vaak wel goed.
    Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    even in het kort? wat gaat er dan precies gebeuren?
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    even in het kort? wat gaat er dan precies gebeuren?
    [MENTION=2431]MyronPrps[/MENTION]. In het kort:

Renowned gold expert Jim Sinclair stands by his prediction last year of an eventual gold price of $50,000 per ounce. Sinclair explains, “You have to understand we are going into unprecedented deflation, and it’s the reaction of central banks around the world to the concept of deflation that brings about hyperinflation. . . . There will be debt monetization of all kinds of debt to maintain some sort of equilibrium. The price of gold is going to go to a level that is going to surprise everybody. I was told that this is a rally that you won’t sell. That means gold will go to a level and not react violently down from that level. . . . This is when gold is going to levels that today are considered more mental illness than monetary analysis. Silver is best understood as gold on steroids because whatever potential and direction is taken up by gold, silver will be multiplied by 2 or by 5. . . .Silver will outperform gold.”

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Het enige dat ik correct zie is zijn verwachting dat zilver beter zal presteren dan goud (het is meer ondergewaardeerd, dus potentieel is hoger).

Als goud per ounce 50k gaat, dan zijn onze euro's niets meer waard, zo simpel is het.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    En waarom zou ik op deze links moeten klikken??? Enige duiding zou wel leuk zijn geweest...

Linkdumpen is zooo 2009!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citi heeft haar verwachting voor de goudprijs voor dit jaar en voor volgend jaar naar beneden bijgesteld. Het koersdoel voor 2015 is verlaagd van $1.180 naar $1.140 per troy ounce, terwijl de verwachtingen voor volgend jaar neerwaarts zijn besteld van $1.195 naar slechts $1.050 per troy ounce.

Hield de bank tot voor kort nog rekening met een herstel van de goudprijs in 2016, nu denkt de bank dat de koers van het gele metaal verder zal dalen. Volgens analisten van de bank is de aanhoudende dollarsterkte en de verwachting dat de Federal Reserve de komende kwartalen een strenger monetair beleid zal voeren reden om aan te nemen dat de goudprijs in dollars verder gaat dalen.

https://www.goudstandaard.com/citi-v...dprijs-in-2016

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Citi heeft haar verwachting voor de goudprijs voor dit jaar en voor volgend jaar naar beneden bijgesteld. Het koersdoel voor 2015 is verlaagd van $1.180 naar $1.140 per troy ounce, terwijl de verwachtingen voor volgend jaar neerwaarts zijn besteld van $1.195 naar slechts $1.050 per troy ounce.

Hield de bank tot voor kort nog rekening met een herstel van de goudprijs in 2016, nu denkt de bank dat de koers van het gele metaal verder zal dalen. Volgens analisten van de bank is de aanhoudende dollarsterkte en de verwachting dat de Federal Reserve de komende kwartalen een strenger monetair beleid zal voeren reden om aan te nemen dat de goudprijs in dollars verder gaat dalen.

https://www.goudstandaard.com/citi-v...dprijs-in-2016
    Kijk meer naar euro - dollar dan naar de goudprijs zelf. Euro is momenteel te duur en gaat ongetwijfeld in de uitverkoop. Hierdoor wordt het goud voor een Europeaan al zo'n 15% meer waard. Wanneer dan ook nog eens de goudprijs zou gaan stijgen, krijg je een leuk hefboom effect. Goud naar 40k+ zie in vanzelf wel weer een keer gebeuren,

Vergelijkbare onderwerpen

1. Joris Luyendijk: "Dit gaat helemaal fout"
    Door zilver in forum Macro algemeen
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 12-03-15, 00:33
  2. [Workshop] "Op eigen houtje" in Lage Vuursche door Siegurd
    Door Mr. Gold in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 01-02-15, 18:00
  3. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 04-07-14, 22:25
  4. Econoom James Rickards "Het monotaire systeem gaat instorten"
    Door Flow in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 18-03-14, 17:01
  5. Reacties: 11
    Laatste Bericht: 06-10-12, 15:25

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten