Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik hoor een bezorgde oude soldaat en geen propaganda. De bezorgdheid van juist deze man vergroot mijn zorgen over de toekomst.

We leven in een tijd van grote veranderingen. De Verenigde Staten zijn een grootmacht in verval die zich meer en meer terugtrekt uit de wereld en een machtsvacuŁm achterlaat, Rusland verkeerd als grootmacht al jaren in staat van ontbinding maar is daardoor des te gevaarlijker, het Midden-Oosten staat nu echt in brand, China is zich aan het warmlopen als nieuwe wereldmacht en dat roept spanningen op, ook militair, in die regio. Meer dan ooit is er het risico dat de vlam in de pan slaat met wereldwijde gevolgen.
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Ja, het gaat niet lang meer duren, voordat de vlam in de pan slaat. Het is alleen nog een kwestie van tijd.

Beijing Should Prepare to Counter US 'Coercion' in S. China Sea - Report
    http://sputniknews.com/asia/20151015...#ixzz3ofm5a0PW
    https://www.rt.com/news/318738-china...-australia-us/

VT Exclusive: Iran on the Ground in Syria in a Big Way
    Welcome to hell
    http://www.veteranstoday.com/2015/10...-in-a-big-way/

Iraq, Saudi Arabia to buy 1,500 Russian infantry fighting vehicles
    http://www.veteranstoday.com/2015/10...ting-vehicles/
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 15-10-15 om 23:37.
    - Prepare yourself - The End is Coming -

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    Ik hoor een bezorgde oude soldaat en geen propaganda. De bezorgdheid van juist deze man vergroot mijn zorgen over de toekomst.

We leven in een tijd van grote veranderingen. De Verenigde Staten zijn een grootmacht in verval die zich meer en meer terugtrekt uit de wereld en een machtsvacuŁm achterlaat, Rusland verkeerd als grootmacht al jaren in staat van ontbinding maar is daardoor des te gevaarlijker, het Midden-Oosten staat nu echt in brand, China is zich aan het warmlopen als nieuwe wereldmacht en dat roept spanningen op, ook militair, in die regio. Meer dan ooit is er het risico dat de vlam in de pan slaat met wereldwijde gevolgen.
    .... the primary cause of what [is] going on [is] not religious, political, regional factions, ethnic plots or major power plays to control recourses. All of those factors were sub plots. The real engine driving it all [is] international organized crime on a scale most people could not ever wrap their heads around.

It was all being done to create permanent instability that could be milked and exploited in a variety of ways to continue sucking money out of the world public on a scale similar to the Cold War costs. This was the answer to those particular offending parties to the ďpeace dividendĒ crowd, ďWe are not done with you yet, not by a long shot.Ē

En dat lijkt mij zeer waarschijnlijk. Het Westen heeft een vijand nodig voor het militair -industrieel -complex.

Uit het commentaar onder het artikel van [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]
    keyserpreppersuze@gmail.com

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    .... the primary cause of what [is] going on [is] not religious, political, regional factions, ethnic plots or major power plays to control recourses. All of those factors were sub plots. The real engine driving it all [is] international organized crime on a scale most people could not ever wrap their heads around.

It was all being done to create permanent instability that could be milked and exploited in a variety of ways to continue sucking money out of the world public on a scale similar to the Cold War costs. This was the answer to those particular offending parties to the “peace dividend” crowd, “We are not done with you yet, not by a long shot.”

En dat lijkt mij zeer waarschijnlijk. Het Westen heeft een vijand nodig voor het militair -industrieel -complex.

Uit het commentaar onder het artikel van [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]
    Dit soort belangen spelen ongetwijfeld een rol. Wereldwijd. Nog een factor die de instabiliteit vergroot en mijn zorgen om de toekomst groter maakt. De oude soldaat waarmee dit topic begon is uiteindelijk ook maar een puppet on a string.

Robert Frost

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=573]Pathfinder[/MENTION] - dan bedoelen we het zelfde, dank voor je toelichting.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Als het conflict in SyriŽ, waar de Russen wederom tegenover de Amerikanen staan, en het naderende conflict in de Zuid Chinese Zee, waar China claims legt die Amerika eigenlijk niet kan accepteren, niet genoeg zijn om een wereldbrand te veroorzaken, wat gebeurt er dan als IsraŽl olie vindt op de Golanhoogvlakte, een gebied dat zij op SyriŽ bezet houden sinds 1967 en dat nog steeds niet erkend is door de VN?

Ik kom net een artikel tegen waarin dit beweert wordt. Het zou voor IsraŽl reden te meer zijn het conflict in SyriŽ te laten voortduren of te laten escaleren. Zie The End of the American Dream..

Of zoals het artikel stelt, zal de Arabische Wereld lijdzaam toekijken als IsraŽl de olie uit 'hun' grond pompt?
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Zo te zien gaat diplomatiek falen en wapens spreken na het zien van de links [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Als het conflict in SyriŽ, waar de Russen wederom tegenover de Amerikanen staan, en het naderende conflict in de Zuid Chinese Zee, waar China claims legt die Amerika eigenlijk niet kan accepteren, niet genoeg zijn om een wereldbrand te veroorzaken, wat gebeurt er dan als IsraŽl olie vindt op de Golanhoogvlakte, een gebied dat zij op SyriŽ bezet houden sinds 1967 en dat nog steeds niet erkend is door de VN?

Ik kom net een artikel tegen waarin dit beweert wordt. Het zou voor IsraŽl reden te meer zijn het conflict in SyriŽ te laten voortduren of te laten escaleren. Zie The End of the American Dream..

Of zoals het artikel stelt, zal de Arabische Wereld lijdzaam toekijken als IsraŽl de olie uit 'hun' grond pompt?
    Het zou tot iets kunnen leiden dat ik bij gebrek aan beter 'regionale ellende op wereldschaal' noem. Geen 'echte' wereldoorlog maar meerdere regionale oorlogen tussen meerdere regionale machten. Krijg je alsnog een bak ellende ...

Robert Frost

idefix
    Guest
    wat mij na het lezen van deze berichten bezig houdt is hoe haal je de good en bad guys uit elkaar als er een "Stammenoorlog "
    aan de gang is heb de website van selco nog maar een keer doorgespit ......wie hoort bij wie wie kan je nog vertrouwen hoe doen ze dat straks in een gemixte woonwijk? (denhagistan is vrij makkelijk wordt gewoon islamities kalifaat) maar daar buiten ???
    ik denk dat niet veel mensen dit weten aangezien de experts met de dag uitdunnen (1940/1945) , aan welke kant staat de politie in al dit geweld ?

wie de antwoorden weet mag het me laten weten ik ben er steeds meer van overtuigd dat de poep berg steeds dichter bij die ventilateur gaat komen....

de berg wat ik nog moet preppen wordt steeds groter omdat er steeds meer scenario's voorbij gaan komen......

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Ach ook al verdubbelen we onze krijgsmacht dan stelt het nog niets voor.
    Al is Obama dan wel tevreden

En natuurlijk altijd makkelijk om in de toekomst de bevolking te onderdrukken bij zeer grote rampen.

Er zal nooit een vijand aan de Nederlandse grens staan, want dan zijn de meeste mensen al dood door de honderden gebruikte kernwapens.

We gebruiken ons leger alleen maar om het Midden-Oosten onze wil op te leggen en als schoothondje van de VS te dienen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Why I think the world should end
    Door Bijenman in forum Koffiecorner
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 15-09-14, 10:53
  2. World War Z al gezien?
    Door Paratoi in forum Koffiecorner
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 03-08-13, 15:33
  3. End of the world prank
    Door Secret Prepper in forum Koffiecorner
    Reacties: 8