Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper gezocht (voor ger.nl)


karlijn

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hallo Karlijn,

Misschien is het handiger wanneer je meer kunt uitleggen wat de insteek is. Waarom wil je dit, hoe lang duurt het interview, welke informatie wil je hebben, kan het anoniem, heb je zelf al ideeen over preppen of sta je echt open voor de mening van de ander. Ik bedoel, heb je voorgekookte vragen of laat je het van het gesprek afhangen? Is het live, of heeft diegene daarna ook edit rechten?

Zomaar wat vragen om eens duidelijker te krijgen wat je nu precies wil.

Ik sluit me overigens bij Partizan aan, dat het misschien makkelijker is iemand oor de radio te krijgen dan voor de TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karlijn,

 

Denk dat weinig preppers klaar zijn voor de apocalypse :)

 

Ik denk persoonlijk dat je van betere huize (betere forum post) moet komen met je aanvraag of iemand geinteresseerd is om dit te gaan doen. Onze forum gebruikers hebben het niet echt heel erg op de "media" Je zou wel onze media guru Dick Berts een PM kunnen sturen. Hij heeft ook een geweldig boek geschreven over hoe je het beste kan voorbereiden op allerlei zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Karlijn,

Misschien is het handiger wanneer je meer kunt uitleggen wat de insteek is. Waarom wil je dit, hoe lang duurt het interview, welke informatie wil je hebben, kan het anoniem, heb je zelf al ideeen over preppen of sta je echt open voor de mening van de ander. Ik bedoel, heb je voorgekookte vragen of laat je het van het gesprek afhangen? Is het live, of heeft diegene daarna ook edit rechten?

Zomaar wat vragen om eens duidelijker te krijgen wat je nu precies wil.

Ik sluit me overigens bij Partizan aan, dat het misschien makkelijker is iemand oor de radio te krijgen dan voor de TV.

 

Beste Frank1964,

 

Ik ben van plan om een kleine reportage te maken over een prepper. Deze mag 2.30 min duren dus het interview zal niet heel lang zijn.

Het is een human interest interview dus ik sta open voor alles wat er verteld wordt. Het is niet de bedoeling om iemand ergens mee te confronteren.

Ik neem het interview op en bewerk het later en dus is het niet live. Het is de bedoeling dat ik het zelf bewerk en dat de geinterviewde erbij stil moet staan dat wat er gezegd wordt gebruikt kan worden. Je moet geen dingen vertellen die je niet gepubliceerd wil hebben.

 

Groet,

Karlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Frank1964,

 

Ik ben van plan om een kleine reportage te maken over een prepper. Deze mag 2.30 min duren dus het interview zal niet heel lang zijn.

Het is een human interest interview dus ik sta open voor alles wat er verteld wordt. Het is niet de bedoeling om iemand ergens mee te confronteren.

Ik neem het interview op en bewerk het later en dus is het niet live. Het is de bedoeling dat ik het zelf bewerk en dat de geinterviewde erbij stil moet staan dat wat er gezegd wordt gebruikt kan worden. Je moet geen dingen vertellen die je niet gepubliceerd wil hebben.

 

Groet,

Karlijn

 

Juist ja. Thanks but no thanks. 2.5min, wat kan je daarin vertellen? Niet bijster veel. Als er dan nog geknipt en geplakt wordt, dan wordt het pas echt link.

 

Je maakt meer kans met:"Ik ben Karlijn, een jonge knappe twintigster uit xxx, die bij een gezellig kopje koffie wat leuke prepper quotes

zou willen verzamelen en deze na montage in inzicht ervan door de persoon of personen in kwestie, dit wil gebruiken in een 2.5min durende uitzending"

 

Niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karlijn & anderen,

 

Ik heb het topic gesloten voor discussie, want uit ervaring weten we welke kant een discussie hierover opgaat en dat voegt niks toe aan het forum.

Maar je vraag blijft uiteraard staan, fijn ook dat je iets meer toelichting hebt gegeven.

 

Members die interesse hebben kunnen jou een PM (personal message, via het interne berichtsysteem) sturen.

@Karlijn: hou mij graag via PM op de hoogte bijvoorbeeld als het terug te luisteren is, dan zorg ik dat ik het aan deze thread toevoeg.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...