Ga naar inhoud
GENEGEERD

SHTF situatie en de overheid, een voorbeeld uit de praktijk!


Johnny BravoNL

Aanbevolen berichten

Tijdens een SHTF situatie heeft de gemiddelde prepper genoeg in huis om voor zijn/haar gezin te zorgen.

 

Eten, drinken, noem maar op. Natuurlijk wil je dat soort zaken beschermen, en in de eerste plaats je gezin.

 

De USA heeft een ietwat meer liberale kijk op wapenbezit dan de Nederlandse overheid. In veel staten heb je het GRONDRECHT om een wapen te bezitten.

 

Echter, we herinneren ons allemaal hurricane Katrina nog, een enorme ramp voor de inwoners. Ook daar, in New Orleans, zijn preppers.

 

Welnu, drie maal raden wat de overheid doet met preppers die hun huis en haard willen beschermen, precies: Uw eten mag u houden, uw wapens nemen ze mee. De prepper geheel weerloos achterlatend voor "shoppers".

 

Dit is geen fictie, dit is wat er daadwerkelijk gebeurt tijdens een SHTF situatie...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bij een Doomscenario moet de regering zich bezig houden met de essentiële zaken van het land. Het bewaken van de infrastructuur, ordehandhaving en informatievoorzieningen op centrale punten door heel het land(mocht IT falen), zijn onmisbare zaken voor de burgers. Daarnaast moet de regering zo snel mogelijk zorgen voor een stabilisatie van de situatie, waardoor de economie en verschillende processen weer op gang worden gebracht. Ook voedsel moet gedistribueerd worden via centrale punten. Het welzijn van de burgers is ook in het belang van de regering. Want na een Doomsceanrio moet ook weer alles worden opgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Even een ordinaire "bump", aangezien ik dit bericht bijna twee jaar geleden heb geplaatst. Ik wil nog eens benadrukken voor de schaapjes, maar ook voor ons preppers, dat de "sterke arm" meer vuurkracht heeft dan welke @Anonieme Leon dan ook...

 

Sta je daar, met je katapult en je blaaspijp :(

 

Ik denk dat wat je in je originele post meldt wel aangepast kan/mag worden. Het zal mij niet verbazen dat ze ook voor je eten komen. Die fncking aso heeft gewoon z'n halve huis vol met vreten en deelt niets uit aan z'n buren zal een reden zijn om niet alleen je blaaspijp mee te nemen.....

Zie ook onderaan de tekst op deze link http://www.shtfplan.com/headline-news/on-borrowed-time-theyre-going-to-turn-the-blame-directly-on-you_01172014 gelijksoortig idee.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...