Ga naar inhoud
GENEGEERD

schoon drinkwater


Carina

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik zit erover te denken om de lifesaver bottle aan te schaffen. Dit lijkt mij een superprodukt. Bekijk maar eens het filmpje op de website van de ontwerper (bv. in het programnma van Ted). Ik ben wel onder de indruk en vraag me af of er al ervaringen zijn met dit waterfilter, ws. de beste die er tot nu toe is.

 

Een vee goedkopere versie is de mini waterfilter van hettykat. Het verschil met de lifesaver bottle is dat hij iets minder goed filtert, maar toch nog steeds 0,1 micron.

 

Ik hoop dat ik niet iets herhaal wat al eerder is besproken op het forum, het valt niet mee om ALLES na te lezen ;)

groetjes

carina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even een opmerking over de Lifesaver bottle.Ik heb ook n tijdje gedacht aan dat filter(Al was het alleen maar om de goeie actie die ze doen in de 3e wereld.)goeie specificaties.Maar het minpunt zit voor mij in 2 dingen.Ten eerste de afmetingen en het materiaal(lijkt me niet zo stevig)Ten 2e de manier van vullen.Je moet het water er in gietten.mors je wat en loopt t langs de fles dan komt het besmette water toch bij de dop terecht waaruit je drinkt....Ik heb gekozen voor de Katadyne P Pro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...