Het verschil tussen Doomsday Preppers en Nederlandse Preppers.
Hoe zien wij nuchtere Nederlanders de toekomst!
Het verschil tussen Doomsday Preppers en Nederlandse Preppers.
Hoe zien wij nuchtere Nederlanders de toekomst!
Mooie video!
Flink verspreiden!
Sterke tekst.
En sterke beelden.
"Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
"Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".
*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*
Goed filmpje [MENTION=672]Communicator[/MENTION] en lekker duidelijk.
Stealth Stealth Stealth
We few, we happy few, we band of brothers.
KNOWLEDGE SPEAKS BUT WISDOM LISTENS
Die gebakken peren. Goed gevonden.
Ziet er heel goed uit.
Het leven heeft geen problemen maar uitdagingen
Proud member of MAG
http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/
Goed bezig, mooie video!
Mooie video, geen sensatie maar de nuchtere realiteit.
Two roads diverged in a wood, and I -
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Robert Frost
ben er ook weer trots op. ben daar de hele middag mee bezig geweest. ik was ook niet uit op sensatie, maar juist die nuchtere kijk![]()
-=<>=-Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.(Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)-=<>=-September 2014 Nieuwste PodCast:
[MENTION=672]Communicator[/MENTION] WOW goeie voorlichtingsfilm van hoog niveau!!
PS: zie in je avatar een communicator badge van Star Trek TNG, ben je ook een Trekkie?![]()
In omnia paratus
-=<>=-Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.(Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)-=<>=-September 2014 Nieuwste PodCast:
Heel mooi, maar slechts 4 views. Dat kan beter.![]()
A Lannister always pays his debts.
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” - Aldous Huxley