Pagina 2 van de 73 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 722

Onderwerp: BelgiŽ

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] je lijkt wel er bezorgt over BelgiŽ . Morgen beginnen de Gentse feesten en dan zijn al de zorgen weg . In Gent toch voor 10 dagen .

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] je lijkt wel er bezorgt over BelgiŽ . Morgen beginnen de Gentse feesten en dan zijn al de zorgen weg . In Gent toch voor 10 dagen .

Geert
    Haha ja dat komt ook een beetje door mijn vrouw he. Maar buiten dat, kom ik al heel wat jaartjes in BelgiŽ (Antwerpen, Gent, Oostende, De Panne enz.). En ja de Gentse feesten, wie kent het niet. Mensen uit de hele wereld komen naar Gent voor dit gebeuren. Veel optredens met muziek, tientallen (eet)kraampjes, optochten en ga zo maar door. Perfect voor een dagje uit!
    http://gentsefeesten.be/nl
    - Prepare yourself - The End is Coming -

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ja ook dat is BelgiŽ . Grootste straat feest van Europa 240 uur aan een stuk kunnen vieren .

Geert

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Geert
    Vrienden van me wonen in het centrum (bij de Vrijdagsmarkt) en die gaan dan telkens op reis tijdens de GF. Voor de bewoners van het centrum is het 10 dagen hel als ik hun verhalen hoor.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=425]wodan[/MENTION] dat geloof ik best . 10 nachten geen oog dicht doen van het lawaai . Als je geen horeca zaak heb in het centrum van Gent haal je er ook weinig voordeel uit .

Geert

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    De Belgisch-Franse bank Dexia lijdt onder faillissement Detroit
    http://www.rtlnieuws.nl/economie/hom...sement-detroit

Belgen klikken massaal bij de fiscus
    De Belgen verklikken massaal hun buren, familie of ex-werkgever bij de fiscus.
    http://nieuws.vtm.be/binnenland/5382...bij-de-fiscus#
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 21-07-13 om 12:50.

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Ja als je in het centrum woont van Gent zal het geen pretje zijn.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]
    Er zijn ongeveer 2500 klikkers op een bevolking van 11.000.000. Valt nogal mee. De anderen verklikken elkaar niet. Ook typisch voor de Belgische fiscus. Een kliklijn maken. Wedden dat er geen reactie komt als je een illegaal aangeeft?

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION]
    Er zijn ongeveer 2500 klikkers op een bevolking van 11.000.000. Valt nogal mee. De anderen verklikken elkaar niet. Ook typisch voor de Belgische fiscus. Een kliklijn maken. Wedden dat er geen reactie komt als je een illegaal aangeeft?
    Inderdaad [MENTION=2429]lewieke[/MENTION], maar ik geloof ook niet altijd wat de media ons allemaal voorschrijft hoor. Ik laat de verhalen altijd ergens in het midden.

Filip is koning van BelgiŽ
    http://nieuws.vtm.be/binnenland/5396...ing-van-belgie

Koning Filip officieel benoemd
    http://www.nu.nl/buitenland/3531402/...l-benoemd.html
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 21-07-13 om 12:51.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basement Steve Bekijk Berichten
    langdurige werklozen, ziekefonds (schijnzieken), illegalen, ...
    die 2.1 kind is bij een middeklasse gezin, kroostrijke gezinnen zitten vooral bij de lagere klasse, ok ik geef te dat het vermoedens zijn en niet gebaseerd op officiele cijfers

maar ik begrijp de logica niet dat je hoe meer kinderen koopt hoe groter de premie word...
    1 kind = +- 75
    2 kind = uw eerste 75 + 125
    3de kind = 75 + 125 + 250

in mijn ogen moet je zo een zaken niet promoten

er zijn nog veel andere vlakken waar de overheid geld verkeerd weggeeft in mijn ogen, maar het blijft altijd een politieke kewestie waar natuurlijk de meningen verdeeld zijn he
    Ik heb eens een tekstje geplaatst in een ander topic

'...een aanpassing mogen gebeuren ivm kindertoeslag. Nu is het zo (In BelgiŽ) dat je per kind erbij een groter bedrag krijgt en vanaf 4 kinderen men van een belastingvoordeel kan genieten terwijl kinderloze, 1 en 2 kindergezinnen ook sociale bijdragen hiervoor leveren maar niets voor in de plaats krijgen. Logisch gezien kost het eerste kind het meeste en als je meer dan 3 kinderen wil dan vind ik dat je de maatschappij er ook niet verder voor moet laten opdraaien. 'Kinderen zijn rijkdom' wordt toch vaak gezegd maar met het huidig beleid geeft men toch beetje de boodschap dat het best ok is om deze in de praktijk om te zetten, terwijl in tijden van crisis extra hongerige magen produceren, die je zelf niet kan voeden in contrast is met besparen. (als je er al 2 of 3 hebt rondlopen of kruipen) '

Ik heb dit eens aangekaart bij een groep mensen op cafe en daar zei iemand doodleuk: ik vind als je geen kinderen hebt dat je ook geen recht hebt op pensioen want het zijn de kinderen die het pensioen betalen... --> Als er al een tekort aan werk is en een stijgende jeugdwerkloosheid hoe gaan die dan dat kunnen bijdragen? Later die avond bleek dat die kerel al reeds 3 kinderen had en ging voor zijn 4de, zijn vrouw heeft in die 15jaar dat ze afgestudeerd is (hogere studies) slechts de noodzakelijke periodes gewerkt tussen het werpen van kids door om een uitkering kunnen te behouden... Mensen die sociale bijdragen leveren hebben recht op pensioen, als door wanbeleid er geen geld meer is moeten ze snoeien in de uitgaven die geen steek houden...

Vergelijkbare onderwerpen

1. BelgiŽ zonder stroom?
    Door Dristal in forum Binnenland
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 03-12-14, 22:59
  2. Reacties: 16
    Laatste Bericht: 26-08-13, 21:58
  3. 4500 ontslagen bij Ford Genk in BelgiŽ.
    Door ronnepon in forum Europa
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 27-10-12, 17:35
  4. BelgiŽ - Van arm tot rijk bestolen
    Door Cyberbeer in forum Europa
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 08-10-12, 12:41

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten